مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی:

ساحت تربیتی سند تحول بنیادین در دستور برنامه‌های بازگشایی مدارس قرار دارد

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین، آ ن را در راستای فرامین رهبری مبنی بر جهاد تبیین دانسته و از در دستور کار قرار دادن آن برای برنامه‌های بازگشایی مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ساحت تربیتی سند تحول بنیادین در دستور برنامه‌های بازگشایی مدارس قرار دارد

علیرضا صیادی در وبینار بررسی روند پیشرفت پروژه مهر در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با حضور ارزیابان وزارتی، با اشاره به تعطیلی کلاس‌های حضوری به مدت دو سال، گفت: از خردادماه امسال جلسات و برنامه‌های مختلف توسط همکاران انجام گرفته تا چالش‌ها، رفع و بازگشایی بانشاط و مطلوبی رقم بخورد.

صیادی اضافه کرد: رویکرد سیستم بر پایه احترام و تکریم ارباب رجوع در ادارات و مدارس نواحی و مناطق بوده چرا که رهبر معظم انقلاب نیز فرموده‌اند «‌هوای مردم را داشته باشید».‌

این مقام مسئول اظهار کرد: محتوای تعلیم و تربیت بر اساس سند تحول بنیادین با رویکرد اجرای ساحت تربیتی در راستای تاکیدات رهبری مبنی بر جهاد تبیین در دستور کار برنامه‌های بازگشایی قرار دارد.

وی تصریح کرد: محتوای سند تحول بنیادین دارای همان آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس است و تبیین آن برای دانش آموزان امری ضروری است.

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان تاکید کرد: در خصوص موضوع حجاب و عفاف به مدیران و معلمان توصیه شده روال اخلاق مداری و ملایمت را در پیش بگیرند و توصیه های اسلام و روش های پیامبر اکرم (ص) را در جایگاه مدرسه اجرا کنند.

صیادی ادامه داد: طبق هماهنگی های انجام شده در امور تربیتی و مسئله حجاب و عفاف از تشکل های دانش آموزی و بسیج دانش آموزی و فرهنگیان کمک خواهیم گرفت.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان گفت: تکریم معلمان در راس برنامه ها است و برای این امر باید به دانش آموزان بیاموزیم که به معلم خود احترام بگذارند و این مهم در ارتباط بین مدرسه، اولیا و معلمان محقق می شود.

صیادی خاطرنشان کرد: ما امسال در برنامه‌های مختلف خبری و رسانه بر ارتباط بین خانه و مدرسه تاکید داشته ایم و در شاخص‌های ارزیابی در صحبت با مدیران مدارس کاهش هزینه‌ها و بی نظمی را متذکر شده‌ایم.

طبق گزارش صیادی صدور ابلاغ همکاران شبانه‌روزی در حال انجام است و در خصوص آماده‌سازی مدارس برای سیستم گرمایش اقدامات جدی در حال انجام و پیگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار