نواقص و کاستی‌ها نباید مانع از تحقق اهداف متعالی جوان انقلابی شود

بوشهر(پانا) - مدیر کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری بوشهر گفت کمبودها و نواقص در اغلب جوامع بشری دیده می‌شود. هیچ‌کدام از این نواقص، نباید مانع از تحقق اهداف شما شود و کاستی‌ها هم شما را نباید از تلاش بازدارد. 

کد مطلب: ۱۳۰۹۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نواقص و کاستی‌ها نباید مانع از تحقق اهداف متعالی جوان انقلابی شود

سعید حیدری در نشست با اعضای پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر اظهار کرد: مسئولین آینده این استان و کشور ما بی شک از میان جوانان و نوجوانان فعال امروزی انتخاب می‌شوند و قطعا شما آینده این استان هستید.

حیدری گفت: رویکرد دولت و استاندار استان بوشهر جوانگرایی و اعتماد به جوانان در سطوح مختلف مدیریتی استان است و امروز شاهد حضور جوانان در سطوح مختلف مدیریتی استان هستیم.

مدیر کل امور سیاسی استانداری بوشهر افزود: رمز موفقیت و پیشرفت یک جوان ابتدا در خالص کردن نیت و کار کردن برای خداست. اگر که با خدا معامله کردید و تمامی کارهایتان را فقط برای رضای خداوند انجام دادید، قطعا خدا از جایی که گمان نمی‌کنید شما را در رسیدن به اهدافتان کمک می کند.

حیدری بیان کرد: در فعالیتی که دارید، کمبود بودجه و امکانات شما را ناامید نکند و نگذارید که این موضوعات مانعی پیش روی شما باشد. اگر نگاهی به دفاع مقدس بیندازید به خوبی می‌بینید که جوانان همین مرز و بوم در جنگی نابرابر با تکیه بر معنویت و توجه به خدا در مقابل اجماع قدرت های پوشالی دنیا با حجم عظیمی از سرمایه ها و امکانات مدرن ایستادند و موفقیت های بزرگی را بدست آوردند که موجب تعجب و حیرت کارشناسان خبره مسائل جنگ در سطح جهان شده است. موفقیت هایی که با محاسبات ریاضی به هیچ عنوان دست یافتی نبود و این صرفا نتیجه روحیه معنوی جوانان،ابتکار،خلاقیت و توجه به ظرفیت های درونی بوده است.

محمدرضا تنو نوجوان مجمع جوانان استان بوشهر در ادامه این نشست گفت: با تاکیدی که مقام معظم رهبری و آقای رئیسی و استاندار بوشهر بر نسل جوان داشتند، این امر در استان بوشهر عملیاتی شد.

وی گفت: مجموعه های جوان و نوجوان ما تاکنون فعالیتی مطلوب و جامع را جهت پیشبرد اهداف جوانان و نوجوانان دغدغه مند استان بوشهر ارائه داده اند و در ادامه نیز با تلاش اعضای این مجامع و استفاده از تجربیات و حمایت های مدیران جوان به دنبال تعالی جوانان و نوجوانان استان بوشهر هستیم.

تنو افزود: طبق صحبت های حضرت آقا مطالبه گری باید همراه با رعایت اخلاق، عدالت و حفظ آبروی افراد باشد.

در ادامه این نشست جوانان حاضر در این جلسه به ایراد نطق و بیان نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار