مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ :

امیدواریم بتوانیم با همکاری بسیج و آموزش و پرورش، رسالت خود را برای تربیت نیروی جوان انقلابی انجام دهیم

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 در دیدار با سرهنگ محمدی، جهت عرض تبریک انتخاب وی به عنوان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی، مجموعه فرهنگیان را مجموعه ای پویا و فعال در تمام مسائل اجتماعی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
امیدواریم بتوانیم با همکاری  بسیج و آموزش و پرورش، رسالت خود را برای تربیت نیروی جوان انقلابی انجام دهیم

به گزارش واحد اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۸، مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران به همراه جمعی از اعضای شورای معاونین منطقه با سرهنگ محمدی جهت عرض تبریک انتخاب ایشان به عنوان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی در دفتر وی دیدار کرد.

زمان ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ رجب زاده فرمانده سابق و تبریک انتخاب سرهنگ پاسدار قاسمعلی محمدی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی بر تعامل و همکاری بیشتر بسیج با مجموعه فرهنگیان تاکید و اظهار کرد: قطعا با همکاری و تعامل بین این دو نهاد مقدس می توان گام های موفق تری در زمینه تعلیم و تربیت آینده سازان ایران برداشت، کما اینکه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در منطقه به عنوان یک بازوی اجرایی و تربیتی در مدارس فعالیت های بسیار خوبی داشته است.

وی مجموعه فرهنگیان را مجموعه ای پویا و فعال در تمام مسائل اجتماعی عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم رسالت خود را جهت تربیت نیروی جوان انقلابی با همکاری و تعامل بین بسیج و آموزش و پرورش به خوبی انجام دهیم.

سرهنگ محمدی نیز ضمن خیر مقدم به حضار بیان کرد: باید یکی از اهداف ما در زمینه فرهنگی تربیت نیروهای کارآمد در حوزه خود باشد تا بتوانیم شاهد حضور نیروهای جدید در این میادین نیز باشیم.

وی فضای مجازی و لزوم مقابله با آسیب های فضای مجازی را امری مهم برشمرد و بیان کرد، دشمن با برنامه ریزی و با استفاده از خلاء های موجود به چند قدمی ما ورود کرده و برخلاف گذشته جنگ نرم را در دستور کار دارد که بایستی با درایت و برنامه ریزی و پیش بینی آگاهانه در مقابل این موضوع آمادگی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار