نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

اولین و مبنایی ترین درس از شهیدان، همیاری همگانی، اتحاد و همبستگی است

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز یاد گرفتن همیاری همگانی، اتحاد و همبستگی را اولین و مبنایی ترین درس از شهیدان دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۵۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین و مبنایی ترین درس از شهیدان، همیاری همگانی، اتحاد و همبستگی است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در سالن اجتماعات مصلی تبریز، ضمن تشکر و قدردانی گفت: شهیدان رجایی و باهنر نمونه الگوی تمام عیار برای خدمتگذاری است و به تمام کارگزاران و خدمتگزاران جمهوری درس عمل به تکلیف، صداقت، تواضع، مسئولیت پذیری و دوری از گناه را آموختند .

وی ادامه داد: شهید باهنر عنصری فکور و دانشمندی که علم را با عمل آمیخته بود و مشخصه هایی همچون ذوق در ولایت، دلسوختگی، تعهد و مسئولیت پذیری، سخت کوشی و وقف را در خود جمع کرده بود تا در کنار شهید رجایی با دلبستگی تام و مطلق به اسلام، به حرکت خود در مسیر پرنور امام ادامه دهد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز افزود: این جبهه متحد و قدرتمند پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های سیاسی فعال بوده و همواره پیام آور وحدت و افتراق میباشد. اولین و مبنایی ترین درسی که از این شهیدان در فضای سیاسی باید یاد گرفت ضرورت تدافم همیاری همگامی، اتحاد و همبستگی است که دشمنان دین و ملت سعی بر گرفتن این تداوم از ملت هستند.

وی اظهار کرد: تا آنجا که این اتحاد مقدس تا الان پرافتخار پابرجا مانده است، دشمنان هم همیشه از این اتحاد ضربه خوردند و میخورند و لذا دشمنان همیشه چهره های خودشان را پشت نقاب حمایت از دین مخفی میکنند اما در حقیقت بزر اختلاف می افشایند. در نظام سیاسی اسلام قدرت وسیله ای برای راهبرد و تدبیر امور جامعه است چرا که باید توجه داشت قدرت و ریاست در چنین نظامی برای تحقق خدمت به خلق خدا است.

آل هاشم ضمن اشاره به دستاورد های دولت سیزدهم گفت: افزایش صادرات نفت و گاز و رکوردشکنی تولید نفت ایران یکی از دستاوردهای مهم اقتصادی دولت سیزدهم است چرا که بر اساس آمارهای جهان ظرفیت تولید نفت ایران روزانه به بیش از ۲.۵ میلیون بشکه رسیده است و این خبر بسیار مسرت بخش برای توسعه و گشایش های معیشتی و اقتصادی است که باید در ماه های اینده آثار مثبت آن نمایان تر شود.

وی احیای واحدهای تولیدی راکد و در حال تعطیلی را یکی دیگر از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم طی یک سال اخیر بیان و اضافه کرد: اینکه طی این مدت واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی مثل ارج و آزمایش پس از مدت ها تعطیلی به چرخه اقتصاد کشور برگشتند موضوع بسیار مهم و خوشحال کننده ای است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اتکا به درآمدهای مالیاتی بدون استفراض از بانک مرکزی، اصلاح نظام رایانه ای، افزایش واردات واکسن کرونا و تلاش برای کاهش تلفات ناشی از شیوع این بیماری و رکوردشکنی در تولید برق و گاز از دیگر اقدامات مهم و اساسی دولت سیزدهم طی یک سال گذشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار