مدیر خوب کسی است که در انجام کارهایش از مدیران گذشته یاد کند

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز ضمن اشاره به اهمیت بسیار بالای مدیریت، یک مدیر خوب را کسی که در انجام کارهایش از مدیران گذشته یاد کند و آنها را الگوی خودش قرار دهند عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر خوب کسی است که در انجام کارهایش از مدیران گذشته یاد کند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در جلسه کمیته همکاری آموزش و پرورش، با اشاره به اینکه از مدیران سال های گذشته باید یاد شود اظهار کرد: مدیر خوب کسی است که از مدیران گذشته در انجام کارهایش یاد کند و کار های خوب آنها را الگوی خود در انجام کارهایش بکند.

وی ادامه داد: در بحث دانشگاه فرهنگیان باید تمامی نهاد های مختلف دست به دست هم دهند و در ارتباط با این موضوع کمک بسیاری بکنند چرا که دانشگاه فرهنگیان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

امام جمعه تبریز افزود: حوزه علمیه خواهران استان از ظرفیت بسیار زیادی برخوردار است و باید از ظرفیت این حوزه حداقل استفاده را بکنیم و لذا استعداد طلبه های خواهر در استان نسبت به برادران چه از لحاظ جذب و چه از لحاظ یادگیری بسیار بالا است.

وی گفت: مدیران پرورشی باید ارتباط تنگاتنگی با اولیای دانش‌آموزان برقرار کنند و آنها را از وضعیت دانش آموزان خودشان مطلع سازد چرا که خانواده ها بهتر از هرکسی می‌توانند در ارتباط با این موضوع کمک زیادی بکنند و لذا حوزه علمیه برادران در رابطه با این زمینه کمک بهتری می‌توانند بکنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: اگر گزینش و جذب همه ساله به خوبی انجام بگیرد دیگر مشکلی در ارتباط با بازنشستگان فرهنگی که یک سال هم اضافه می مانند نداشتیم و لذا در این خصوص از آموزش و پرورش انتطار داریم که نسبت به حل این موضوع سریع اقدام کنند.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار