نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد:

تلاش دشمن برای مقابله با ارزش‌ها با استفاده از دروغ پردازی

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور بر سو استفاده کردن دشمنان از احساسات نوجوانان و زنان تاکید کرد و از سوق دادن آنها با دروغ پردازی به مقابله با ارزش‌های تربیتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تلاش دشمن برای مقابله با ارزش‌ها با استفاده از دروغ پردازی

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار جمعی از مردم و مسئولان شهرستان هریس با تاکید بر اینکه پدران و مادران باید مراقب فرزندانشان باشند و متولیان فرهنگی هم دراین راستا تلاش کنند، ادامه داد: متولیان فرهنگی باید به تربیت صحیح جامعه کوشش کنند و از تهاجم دشمنان قسم خورده بر آرمان ها و نمادهای مقدس غافل نشوند.

وی تصریح کرد: دشمنان بیش از چهار دهه است که با انقلاب مبارزه می‌کنند و اکنون استقلال و نماد نظام و این ملت را هدف گرفته است .

وی با بیان اینکه پرچم هر کشوری نماد عزت و شرافت و اقتدار و صلابت آن ملت است افزود: باید مرز بین اغتشاش گران و افرادی که از احساسات آنها سوء استفاده شده جدا شود و نباید اینها را با کسانی که پرچم، مسجد، حسینه به آتش می کشند، دریک صف قرار داد، زیرا اغتشاش گران پایبند به آب و خاک و پرچم خود نیستند.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی گفت: کسی که پرچم‌ شرافت، عزت و اقتدار کشورش رابه آتش می کشد چطور به این افراد می توانیم بگوییم‌ عاشق وطنش و مردمش هستند.

وی یادآور شد: مردم و مسئولین باید حساب دشمن معاند و قسم خورده را از غافلان و فریب خوردگان جدا بدانند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: حقیقت این است که سبک زندگی اسلامی به انسان عزت و سربلندی بخشیده و دل و جان انسان را صفا داده و به حیات ابدی می کشاند.

وی افزود: درحال حاضر رمز پیروزی و رمز موفقیت نظام انقلاب اسلامی وحدت،همدلی و اطاعت از فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار