جابه‌جایی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل خبر داد یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا در ۵ ماهه گذشته از استان اردبیل جابه‌جا شده است.

کد مطلب: ۱۳۰۴۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
جابه‌جایی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا در استان اردبیل

کلیم الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل با بیان اینکه وضعیت حمل ونقل کالا در استان اردبیل کاملا عادی و رو به رشد است، گفت: در جابجایی کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تن بود حدود ۵ درصد افزایش را شاهد هستیم.

وی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار در مدت یاد شده از صدور ۱۳۲ هزار برگ بارنامه در استان اردبیل خبر داد و گفت: در صدور بارنامه نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۲۹ هزار برگ بارنامه بود افزایش ۲درصدی داریم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار به ترتیب بیشترین میزان جابجایی کالا را در ۵ ماهه گذشته به خود اختصاص داده اند، گفت: عمده کالا‌های حمل شده شامل سیمان فله‌ای و کیسه ای، هندوانه، گندم، آب معدنی، گازوئیل، مصالح ساختمانی و انواع بنزین است.

وثوقی فعالیت ۹۰ شرکت حمل ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و گفت: بیش از ۱۲ هزار راننده در حوزه کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند.

وی از فعالیت ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۲ پایانه کالا در استان اردبیل خبرداد و گفت: رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت‌ها را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع و قت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار