مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران:

پروژه مهر، یک طرح ملی و سرآغاز تحولی نوین در مدیریت ایده گراست

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶، پروژه مهر را یک طرح ملی و سر آغاز تحولی نوین در نگرش و مظهر مدیریت ایده گرا عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر، یک طرح ملی و سرآغاز تحولی نوین در مدیریت ایده گراست

جلسه فرآیند نظارت بر مدارس و مانور بازگشایی با مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 و سایر اعضاء با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در سالن کنفرانس منطقه تشکیل شد.

حمید ضیاءپور، مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 و رئیس ستاد پروژه مهر ۱۴۰۱ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و هفته دولت و کارمند بیان کرد: هم زمانی هفته دولت و روز کارمند با ایام محرم الحرام فرصتی است برای بزرگداشت مقام شامخ شهیدان والامقام رجایی و باهنر که از پرورش یافتگان مکتب سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبداله الحسین (ع) هستند. روز کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم وکسب رضایت پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

وی در ادامه گفت: پروژه مهر، یک طرح ملی و سرآغاز تحولی نوین در نگرش است. تلاش و هدف از اجرای پروژه مهر در مدارس، آمادگی کامل مدارس و شناسایی مشکلات و تنگناها و همکاری و همدلی جهت اتخاذ تصمیمات موثر برای مرتفع کردن آنها است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ در ادامه افزود: با توجه به وظایف اعضای ستاد و ضرورت تمهیدات مقدمات بازگشایی مدارس، اقدامات مدارس باید به صورت مستمر، رصد و مشکلات در فرآیند رفع شود. چه بسا نظارت باعث بهبود فرآیند می شود.

ضیاء پور در ادامه ضمن اشاره به برنامه محوری و زمانبندی فعالیت ها در قالب پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی، ابتکارات و چالش های این پروژه گفت: باید تلاش کنیم بازگشایی موفق و با کیفیتی در ابتدای سال تحصیلی داشته باشیم.

وی ضمن اشاره به اینکه پروژه مهر مظهر مدیریت تحول گرا، نوگرا و ایده گرا است، افزود: پیش بینی های اصولی و منطقی، میزان موانع و آسیب ها را کاهش می دهد و نظارت دقیق باعث بهبود فرآیند می شود.

ضیاء پور در ادامه گفت: در این ایام مهمترین ماموریت اجرایی منطقه، پیگیری اجرای بهینه پروژه مهر و آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی ( ۱۴۰۲ _ ۱۴۰۱) است و کلیه مستندات در قالب گزارشات جامع توسط بازرسین مورد بررسی قرار می گیرد.

در پایان جلسه، اعضای کارگروه های منطقه نظرات خود و مسائل پیش رو در طی مسیر اجرای پروژه مهر را مطرح کردند و به تبادل نظر و ارائه راهکار برای مسایل مطرح شده پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار