در راستای بازگشایی حضوری مدارس انجام شد؛

دیدار حامیان امنیت و نظم ملی با مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۶

تهران (پانا) - حامیان امنیت و نظم ملی، با مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۶، دیدار و گفت و گو کردند.

کد مطلب: ۱۳۰۰۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار حامیان امنیت و نظم ملی با مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۶

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی منطقه ۶، سرهنگ جلیلی، معاون اجتماعی کلانتری 148 به همراه مشاور و مددکار کلانتری، معاون اداری کلانتری در راستای بازگشایی حضوری مدارس و برقراری نظم و امنیت با مدیریت آموزش و پرورش منطقه و سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی دیدار کردند.

حمید ضیاء پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ در این نشست، با بیان اینکه برای وجود امنیت در کشور باید ابتدا سپاسگزار خداوند و بعد سبزپوشان سرو قامت نیروی انتظامی باشیم که این امنیت را برای شهروندان به ارمغان می آورند، گفت: اگر ایثارگری این عزیزان نبود، ما نمی توانستیم در رفاه کامل به کسب و کار و امرار معاش بپردازیم.

وی در ادامه افزود: تعامل خوب این دو نهاد، فرصتی را فراهم کرده است تا با فرهنگ سازی، بسیاری از آسیب های اجتماعی را رفع کنیم، زیرا پیشگیری بهتر از درمان است.

ضیاء پور گفت: با تعامل و همکاری و برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان و اولیاء، آگاهی بخشی لازم را انجام می دهیم تا فرزندان ما با قانون آشنا شوند و میزان آسیب ها کاهش یابد.

سپس سرهنگ جلیلی، معاون اجتماعی کلانتری 148 گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و فعالیت آموزشی در فضای حقیقی، نیروی انتظامی با آمادگی کامل به استقبال آغاز سال تحصیلی جدید می رود و با همکاری و مشارکت خوب مردم فهیم و در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، در کنار و همراه نیروهای آموزشی و تربیتی است و براساس وظایف محوله خود در راستای تامین نظم و امنیت جامعه و ایجاد محیطی ایمن برای دانش‌آموزان عزیز، پیشگیری از بروز رخدادهای ناگوار خصوصا در مسیر تردد و فراهم سازی تمهیدات ترافیکی همچون گذشته با برنامه‌ریزی خوبی وارد عمل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار