در جلسه شورای قرآن، عترت و نماز منطقه ۶ عنوان شد:

تقویت هویت دینی و فرهنگی در نسل جوان، موجب احیای فعالیت دارالقرآن می شود

تهران (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۶، معتقد است تقویت هویت دینی و فرهنگی در نسل جوان و ایجاد بینش و توانایی معرفت های قرآنی در مدارس منطقه موجب احیای فعالیت‌های دارالقرآن می شود.

کد مطلب: ۱۳۰۱۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تقویت هویت دینی و فرهنگی در نسل جوان، موجب احیای فعالیت دارالقرآن می شود

اولین جلسه شورای قرآن، عترت و نماز منطقه 6 با حضور اعضای این شورا، به منظور هم‌ اندیشی پیرامون توسعه فرهنگ قرآن و اهتمام به تعمیق بخشی مبانی اعتقادی و ارزشی مخاطبین در مدرسه و نهادینه کردن آن به عنوان یکی از برنامه‌های مهم آموزشی و تربیتی، برگزار شد.

آزیتا فکور، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی گفت: تقویت هویت دینی و فرهنگی در نسل جوان و ایجاد بینش و توانایی معرفت های قرآنی در مدارس موجب احیای فعالیت‌های دارالقرآن طباطبایی منطقه ۶ می شود.

فاطمه حاج علی اکبری، کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه ۶ بیان کرد: باید برای فعالیت‌های قرآنی، بستر سازی شود و همکاری بین مدارس و دارالقرآن طباطبایی، در راستای تعمیق و ترویج فرهنگ قرآنی بیشتر شود.

در ادامه جلسه، اعضای ستاد، پیشنهاداتی در جهت بهبود برنامه ریزی هرچه بهتر سال آینده ارائه دادند. از جمله این پیشنهادات می توان به تشکیل جلسات گردهمایی مدیران ومعاونین پرورشی به صورت قطب های مدارس در هر سه مقطع بر اساس دستیابی به ساحت‌های شش گانه تربیت و مدرسه صالح تا نیمه شهریور ماه، دریافت تفاهم نامه امضا شده توسط مدیران جهت ارتقاء مسابقات و گفتمان های دینی و امامان جماعات، تشکیل اتاق فکر جهت هدایت هوشمندانه جلسات گفتمان های دینی و سایر اهداف مرتبط معاونت پرورشی و استمرار بخشیدن به این اهداف اشاره کرد.

در پایان، از زحمات سال گذشته همکاران حوزه قرآنی و دارالقرآن منطقه ۶ تقدیر و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار