در راستای روزشمار هفته دولت (اخلاق و معنویت) عنوان شد:

برگزاری همایش همدلی با شکوفه‌ها در منطقه ۶

تهران (پانا) - همایش همدلی با شکوفه‌ها با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش همدلی با شکوفه‌ها در منطقه ۶

همایش همدلی با شکوفه ها ویژه اولیای پیش دبستان و اول ابتدایی با حضور حمید ضیاء پور، مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۶، صمدی؛ معاون آموزش ابتدایی، زاهدی؛ کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان، شورای معاونین منطقه، مدیران، موسسین دوره ابتدایی و پیش دبستان، آموزگاران و اولیاء در تالار فرهنگ برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۶ ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت دکتر باهنر و شهید رجایی در راستای روز شمار هفته دولت (اخلاق و معنویت) مطالبی بیان کرد.

وی با تبریک به حضور پر شور اولیاء جهت شرکت در این همایش گفت: با شروع بیماری کرونا ما ناخواسته وارد یک زیست بوم جدید شدیم و در این شرایط اولیاء و همکاران باید تغییراتی موثر در آموزشهای خود ایجاد نمایند.

وی در ادامه راهکارهایی در زمینه افزایش سیرهای مغزی با هدف ارتقاء دقت و تمرکز و کاهش عوامل پیش فعالی کودکان مطرح و بر ارتباط عاطفی و کلامی قوی والدین با فرزندان خود ارائه داد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ در مورد فعالیت های بدنی مانند: ژیمناستیک، ورزشهای رزمی، پرتاب نمودن توپ، بازی های فکری ، شطرنج ، دوز ، جورچین ، سفالگری ، و... با هدف افزایش تمرکز صحبت کرد و اطلاعاتی در زمینه ساعات بیولوژیک بدن، انواع استرس، سندرم متابولیک ارائه کرد.

در ادامه صمدی، معاون آموزش ابتدایی در زمینه طرح و برنامه های دوره ابتدایی و ویژگی های ارزشیابی کیفی توصیفی مطالبی را مطرح کرد.

سپس زاهدی، کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان در راستای اهمیت و ضروریت شناخت ویژگی کودکان 6 و 7 ساله، ضرورت تامین امنیت روانی، اضطراب جدایی و راهکارها، میزان شناخت اولیا نسبت به فرزندان، معرفی کتاب، معرفی کانال خانه و مدرسه و کانال های مشاوره در بستر شبکه شاد ویژه همراهی با اولیا و دانش آموزان مطالبی بیان کرد.

در این همایش خدماتی همچون روان شناسی کودک، مشاوره، معرفی مراکز مشاوره منطقه و معرفی کتب، معرفی پایگاه های سواد آموزی منطقه انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار