مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی آموزش‌‌و‌پرورش در گفت‌وگو با پانا اعلام کرد؛

بررسی مشکلات و نیازهای آموزش و پرورش استان‌ها در زمینه فضاهای پرورشی

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، از بررسی مشکلات استان‌ها و مناطق کشور در حوزه فضاهای پرورشی، پایگاه‌های تابستانی و مراکز فرهنگی و هنری در سی‌و‌ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مشکلات و نیازهای آموزش و پرورش استان‌ها در زمینه فضاهای پرورشی

عباس مهاجر در حاشیه سی‌وششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که از 29 تا 31 مرداد‌ در سالن همایش‌های جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: «در این اجلاس سعی داشتیم با ظرفیت مدیران و روسای آموزش و پرورش نقاط مختلف کشور آشنا شویم و با آن‌ها ارتباطات مستمر ایجاد کنیم. از طرفی این اجلاس فرصت مناسبی بود که از نزدیک مشکلات این عزیزان در حوزه فضاهای پرورشی، پایگاه‌های تابستانی و دیگر موارد تربیتی و پرورشی را بررسی و رفع کنیم.»

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی با اشاره به فعالیت پنج کمیسیون تخصصی در سی‌وششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش، تاکید کرد: «از مهمترین این کمیسیون‌های تخصصی، کمیسیون تربیتی‌ بود که ما در آن عضویت داشتیم. در این کمیسیون به‌طور کامل همه مسائل و موارد حوزه تربیت و پرورشی مورد بررسی قرار گرفت.»

وی افزود: «ما در این کمیسیون‌ها از نزدیک با مشکلات استان‌ها و مناطق آشنا شدیم و آن دسته از مشکلاتی که در لحظه می‌توان به آن‌ها پاسخ داد را حل کردیم؛ از طرفی برای پاسخگویی مناسب به نیازهایی که مستلزم زیرساخت خاصی بودند برنامه‌ریزی کردیم تا در اسرع وقت، ظرفیت مرتبط با آن ایجاد شود. بنابراین این اجلاس به لحاظ تربیتی، ظرفیت مناسبی بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار