مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی مطرح کرد؛

زمینه‌سازی برای حضور فعال دانش‌آموزان در بستر رسانه

تهران (پانا) - دانش‌آموزان می‌توانند آثار و فعالیت‌های خود در حوزه‌های فرهنگی، علمی، ورزشی، ادبی، هنری و... را به سکوی ایران قوی در شبکه شاد ارسال کنند.

کد مطلب: ۱۳۰۴۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
زمینه‌سازی برای حضور فعال دانش‌آموزان در بستر رسانه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، عباس مهاجر مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی با اشاره به اجرای طرح «سکوی ایران قوی» با رویکرد تقویت هویت ملی و حضور مطلوب و صحیح در رسانه اظهار کرد: در عصر حاضر نسل جوان و نوجوان به دنبال بروز مهارت‌ها و توانمندی‌های خود در بستر رسانه است لذا آموزش و پرورش باید با توجه به ساحت‌های شش گانه تربیتی در این بازه زمانی حساس در جهت شناسایی، رشد و تعالی دانش‌آموزان هنرمند گام بردارد و آموزش‌هایی را برای ورود به رسانه ای سالم ارائه دهد تا دانش‌آموزان در مسیر درست و مطلوبی پارد دنیای رسانه شوند.

وی افزود: هدف از این توانمندسازی و جهت‌دهی دانش‌آموزان به سمت حضور مطلوب در رسانه در عصر برجسته کردن قدرت رسانه و ایجاد انگیزه برای تحقق افزایش امید در جهت ساخت آینده این مرزوبوم و تقویت شعار سکوی ایران قوی «با دستان هم، ایران قوی می‌سازیم» است.

مهاجر اهداف اجرای این طرح را در قالب زمینه سازی برای حضور فعال و مطلوب دانش‌آموزان در بستر رسانه، ترویج شعار ایران قوی، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در دانش‌آموزان بیان کرد.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی اعلام کرد: دانش‌آموزان می‌توانند در حوزه‌های فرهنگی ادبی، هنرهای دستی تجسمی، ورزشی، علمی و مهارتی، خلاقیت و نوآوری، هنرهای آوایی و... مهارت‌هایی را که قابل ارائه و جذاب برای مخاطبان است به سکوی ایران قوی ارسال کنند.

گفتنی است مهلت ارسال آثار و فعالیت‌ها به طرح «سکوی ایران قوی» تمدید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار