رئیس اداره روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد

اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش با شعار «آموزش و پرورش دانش بنیان و تحول آفرین، پیشران ایران قوی» برگزارمی‌شود 

یاسوج (پانا) - رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی ادار ه کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور مدیرکل و روسای آموزش وپرورش استان در جلسه روسای آموزش و پرورش سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش با شعار «آموزش و پرورش دانش بنیان و تحول آفرین، پیشران ایران قوی» برگزارمی‌شود 

سید ولی موسوی گفت: سی‌و‌ششمین اجلاس سالانه روسای آموزش و پرورش‌ با شعار «آموزش و پرورش دانش‌بنیان و تحول‌آفرین، پیشران ایران قوی» از روز 29 مردادماه در سالن اجلاس سران با حضور رئیس محترم جمهور آغاز می شود.
وی با بیان اینکه این اجلاس در سال اول حکمرانی دولت مردمی به جهت هماهنگی بیشتر برگزار می‌شود، افزورد: اجلاس رؤسای آموزش و پرورش با حضور 731 مدیر آموزش و پرورش، 32 مدیرکل آموزش پرورش، 31 مدیرکل نوسازی، 31 رؤسای دانشگاه و 31 مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.
موسوی، به برنامه های این اجلاس سراسری اشاره کرد و گفت: 5 کمیسیون تخصصی شامل کمیسیون‌های «الگوی حکمرانی و اجرایی سازی سند تحول بنیادین»، «عدالت تربیتی و تأمین نصیب برابر آموزشی با تأکید بر زیست بوم جدید و آماده سازی مدارس برای ایفای وظیفه در سال تحصیلی آینده»، «پایش و سنجش کیفیت یادگیری با نوآوری در محتوا و روش‌های آموزشی مبتنی بر فناوری‌های نوین»، «ایجاد فرصت‌های نوین تربیتی و پرورشی، تحکیم رابطه خانواده و مدرسه، مدیریت آسیب‌های اجتماعی، صیانت از کودک در برابر آسیب‌های فضای مجازی» و «مردمی سازی آموزش و پرورش، تأمین اقتصاد پایدار آموزش، ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان» دراین اجلاس تشکیل خواهد شد.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ،هدف از برگزاری اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش را تبادل افکار روسا و مدیران در سراسر کشور پیرامون مسائل آموزش وپرورش دانست و گفت: با شناخت بهتر چالشها، مشکلات و ارائه راهکارها می توان به سمت کیفی سازی برنامه ها در آموزش و پرورش حرکت کنیم.
وی با تاکید بر ضرورت همراهی سایر دستگاهها برای حل و فصل مسائل آموزش و پرورش، گفت: در بند «د» فصل هشتم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به همکاری سایر نهاد‌ها برای تحقق اهداف آموزش و پرورش اشاره شده است.
گفتنی است، صبح امروز مدیرکل به همراه روسای 13 شهرستان و منطقه کهگیلویه وبویراحمد جهت شرکت در اجلاس سراسری روسا از طریق مسیر زمینی عازم تهران شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار