جمعه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به طرح سکوی ایران قوی

تهران (پانا) - معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش مهلت ارسال آثار به طرح سکوی ایران قوی را تا پایان روز جمعه چهارم شهریورماه تمدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
جمعه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به طرح سکوی ایران قوی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علاقه‌مندان به شرکت در طرح سکوی ایران قوی باید از استعداد خود یک ویدیو تهیه کنند و از طریق شبکه دانش‌آموزی شاد، بخش تابستان من، سکوی ایران قوی، آن را به این طرح ارسال کنند. پس از داوری این آثار و ویدئوها، راستی آزمایی صورت می‌گیرد و افراد به بخش مسابقه راه پیدا می‌کنند.

گفتنی است موضوعات پیشنهادی این طرح قرائت قرآن کریم با صوت؛ مجری‌گری و استنداپ؛ مداحی و تک‌خوانی سرود و لب‌خوانی و نقالی؛ نقاشی؛ گرافیک؛ مجسمه‌سازی؛ خوشنویسی؛ بافندگی، قلمزنی، منبت، معرق، کاشی کاری؛ نویسندگی و خبرنگاری؛ رکورد ورزشی؛ معرفی اختراع یا تحقیق علمی است.

براساس این گزارش زمان ارسال اثر از ۱۹ تیر تا روز جمعه 4 شهریورماه است. لازم است برای ارسال اثر و کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی شبکه شاد گزینه تابستان من سکوی ایران قوی مراجعه شود.

طرح سکوی ایران قوی از سوی اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی با همکاری دبیرخانه ستاد اجرایی فعالیت‌های تابستانی استان زنجان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار