مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

اعلام آمادگی ۸۷ گروه جهادی برای فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در همایش معلم سازنده از ثبت نام ۸۷ گروه جهادی برای فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت در سیستان و بلوچستان در قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی ۸۷ گروه جهادی برای فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت در سیستان و بلوچستان

حسنعلی میرعبدی در همایش معلم سازنده اظهار کرد: انتظار می رود معلمان شرکت کننده در همایش معلم سازنده از این پس سفیران توسعه، نشر و ارتقای شاخص‌های آموزشی و تربیتی و پایه گذار فرهنگ مردمی سازی جهاد در استان باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: از مهمترین مواردی که در چشم انداز چهار ساله این قرارگاه وجود دارد می توان به مردمی سازی آموزش و پرورش، افزایش سرانه فضای آموزشی و کاهش نرخ بازمانده از تحصیل اشاره کرد.
وی همچنین در خصوص کاهش سهمیه دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان نیز گفت: از فروردین ماه امسال از طریق جلسات متعدد و همچنین همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش این سهمیه بودیم.
میرعبدی خاطر نشان کرد: در مورد اختصاص سهمیه ۱۳۰۰ نفری دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان و نیاز مبرم استان به نیروی انسانی به دنبال آن هستیم بتوانیم در مرحله تکمیل ظرفیت به نتیجه برسیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان آغاز به کار طرح ساماندهی بازماندگان از تحصیل (سبات)، انعقاد تفاهم نامه همکاری اجرای برنامه های تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی (طرح شهید سلیمانی) بین وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان برای ساخت ۱۱۰ فضای ورزشی استاندارد با محوریت دانش آموزان دختر و اجرای طرح تغذیه رایگان در مدارس استان با ۱۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار را از مهمترین اقدامات انجام شده در راستای ارتقای شاخص های آموزشی و تربیتی در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار