مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با پانا:

سازمان دانش‌آموزی تامین‌کننده نیازهای مهارتی و آموزشی ادارات‌کل آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - مدیرکل استان سیستان و بلوچستان سازمان دانش‌آموزی را به عنوان اصلی‌ترین بازوی نظام آموزش و پرورش بویژه در استان‌ها عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی تامین‌کننده نیازهای مهارتی و آموزشی ادارات‌کل آموزش و پرورش است

حسن‌علی میرعبدی در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: سازمان دانش‌آموزی نقش بسیار مهمی در فرآیند تربیتی دانش‌آموزان دارد و در واقع، این سازمان اصلی‌ترین بازوی نظام آموزش و پرورش کشور است.

وی افزود: حقیقت این است که ما هرجا در استان خود دچار مشکل شدیم و نیاز به نیروی مهارت‌آموز و مهارت‌آفرین داشتیم با مراجعه به سازمان دانش‌آموزی، توانستیم از زبده‌ترین و خبره‌ترین نیروی‌های ممکن این سازمان استفاده کرده و مشکل را رفع کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: سازمان دانش‌آموزی تامین کننده نیازهای مهارتی و آموزشی مجموعه آموزش و پرورش بویژه در استان‌ها محسوب می‌شود که البته راهکارهایی برای تقویت فعالیت‌ها و مشارکت‌های این سازمان وجود دارد.

خبرگزاری با نیروهای ویژه و آموزش‌دیده، همه رویدادهای اقصی نقاط کشور را فارغ از دوری و نزدیکی به مرکز، پوشش خبری می‌دهد

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در خصوص نقش پانا در فرآیند تربیتی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان اظهار داشت: خبرگزاری پانا به مانند یک بازوی رسانه‌ای قوی در این فرآیند همواره یار و یاور مدیران کل آموزش و پرورش در استان‌ها بوده است. این خبرگزاری با نیروهای ویژه و آموزش‌دیده، همه رویدادهای اقصی نقاط کشور را فارغ از دوری و نزدیکی به مرکز، پوشش خبری داده است.

وی در پایان گفت: البته پیشنهاداتی نیز برای سازمان دانش‌آموزی دارم که به شکل جامع و به عنوان یک بسته پیشنهادی به مسئولان سازمان ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار