رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی:

هدف سازمان دانش آموزی ارتقاءسطح مهارت های اجتماعی

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی عنوان کرد: سازمان دانش آموزی در رویکرد جدید به معنای واقعی تمام اهدافش به سمت دانش آموزان است.و به دنبال ارتقاء سطح مهارت های اجتماعی آنان است.

کد مطلب: ۱۳۰۲۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف سازمان دانش آموزی ارتقاءسطح مهارت های اجتماعی

حجت رضازاده، رئیس سازمان دانش آموزی در مراسم تقدیر از خبرنگاران گفت: سازمان دانش آموزی در رویکرد جدید به معنای واقعی تمام اهدافش به سمت دانش آموزان است و ما تمام تلاش مان این است که سازمان دانش آموزی به اسم، اهداف و رویکرد خود نزدیک شود و سطح مهارت های اجتماعی آنان ارتقاء یابد.

وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مهم ترین کلیدواژه و نکته ای که دارد بحث دانش محوری است و یکی از قسمت هایی که این بحث را محقق می کند، سازمان دانش آموزی است.

وی اظهار کرد: سازمان دانش آموزی سه بستر مهم دارد که یکی از آنها مجلس دانش آموزی است که بحث مشارکت را به دنبال دارد، یکی دیگر از آنها پیشتازان و مهم ترین قسمت که برای من بسیار اهمیت دارد، خبرگزاری پانا است. پانا با توجه به رویکردی که داریم، بحث دانش محوری را به شدت به ما کمک می کند که به این امر برسیم و محقق شویم.

او ادامه داد: دانش آموز باید در عرصه میدان باشد و تجربه های جدیدی کسب کند تا قوی شود. دانش آموزان در پانا زندگی کردن، کنترل استرس و در لحظه بودن را یاد می گیرند.

رضازاده تصریح کرد: پانا تنها برای دانش آموز نیست و ما خانواده پانا داریم. وی در پایان از زحمات غلامرضا حجازی برای خبرنگاران ناحیه ۲ و سازمان دانش آموزی تشکر کرد.

خبرنگار: نرجس داعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار