قدردانی مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی به اعضای سازمان دانش‌آموزی

مشهد (پانا) - ‌حجت رضازاده در پیامی از اعضای سازمان دانش‌آموزی، روسا و معاونان ‌قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی به اعضای سازمان دانش‌آموزی

‌متن پیام حجت رضازاده به شرح زیر است:

«خانواده بزرگ سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران درود بی‌پایان نثارتان که زیبا و منسجم در میدان عمل فعالیت‌های هدفمند جمعی را به اجرا گذاشتید.

جناب دکتر عبادتی گرانقدر، جناب آقای رضایی بزرگوار، روسا، معاونین، کارشناسان حوزه ستادی و مسولین دغدغه‌مند قطب‌های پنجگانه، شهرستانها‌ی تهران، گلستان، اصفهان، آذربایجان غربی و لرستان خداقوت به شما

بی‌شک قدم برداشتن در مسیر اهداف آرمانی و رسیدن به رشد و تعالی در مسیری هدفمند، نیازمند همراهی کسانیست که خالصانه همگام می شوند و رسیدن به یک موفقیت جمعی انگیزه ای می‌شود برایشان تا همسو با برنامه ای به وسعت دلهای پاک فرزندان منتخب ایران زمین قدم بردارند . و به یقین لبخند مهر فرزندانمان هدیه ای ارزشمنداست برای این خلوص و برگ سبزی به یادگار، در دفتر زندگی تمامی همراهان همدل شرکت کننده در برنامه میشود امروز به احترام شما که اردویی منسجم را هوشیارانه و مدبرانه برنامه ریزی و راهبری کردید تمام قد می ایستم و سپاسمند ثانیه ثانیه حضور پربارتانم، که آنچه این حضور را ارزشمند کرده است تعلق خالصانه ایست که نمود عملی تحقق فضیلت های سازمان دانش آموزی می‌شود. و تقویت حس باوریست برای قدم های محکم تر آینده.

برای شما و سازمان دانش آموزی روزهایی سرشار از موفقیت آرزومندم و نائب الزیاره همه شما در عتبات عالیات هستم.

خبرنگار: مهنوش قربانپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار