حسین عبادتی در آیین تجلیل از خبرنگاران پانا:

خبرگزاری پانا در 65 درصد مدارس کشور خبرنگار دارد

تهران (پانا) - قائم مقام وزیر در سازمان دانش‌آموزی از انتشار 12هزار محتوای رسانه‌ای در خبرگزاری پانا فقط در حوزه آموزش و پرورش طی یکسال گذشته خبرداد که از این تعداد، 3800 خبر محصول تلاش دانش‌آموز خبرنگاران بوده است.

کد مطلب: ۱۳۰۱۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا در 65 درصد مدارس کشور خبرنگار دارد

حسین عبادتی در آیین تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری دانش‌آموزی پانا که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آمورش و پرورش، مدیرعامل و خبرنگاران این خبرگزاری و تعدادی از دانش‌آموز خبرنگاران برگزار شد، فعالیت خبرنگاری را امری مجاهدانه توصیف کرد و گفت: تولید حجم بالایی از اخبار در خبرگزاری پانا با توجه به تعداد نیروهای مستقر در خبرگزاری بسیار جالب توجه است و نکته حائز اهمیت اینکه در موارد متعددی، میزان تاثیرگذاری این خبرگزاری در مقایسه با دیگر خبرگزاری‌ها که اتفاقا از نظر تعداد خبرنگار، تحریریه بزرگ‌تری دارند، بیشتر است.

قائم مقام وزیر در سازمان دانش‌آموزی تصریح کرد: میزان تاثیرگذاری خبرگزاری پانا در حدی است که در بسیاری از موارد، دیگر خبرگزاری‌ها به سراغ پانا می‌آیند و مصرف کننده محتوای ما می‌شوند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به گستره و وسعت فعالیت‌های پانا در کشور و استقبال دانش‌آموزان از همکاری با این رسانه، گفت: امسال در اردوی عشایر بیش از 200 دانش‌آموز دختر و پسر آموزش خبرنگاری دیدند که امروز از خبرنگاران فعال ما هستند.

عبادتی با بیان اینکه امروز 64 هزار دانش‌آموز خبرنگار داریم و تا پایان سال این عدد به 70 هزار خواهد رسید، گفت: تعداد دانش‌آموز خبرنگاران پانا از حد و اندازه یک شبکه معمولی گذشته و 70هزار دانش‌آموز، عددی است که می‌توان آن را به عنوان یک تشکل بزرگ و تاثیرگذار تلقی کرد.

قائم مقام وزیر در سازمان دانش‌آموزی تصریح کرد: اکنون خبرگزاری پانا در بیش از 65 درصد مدارس کشور خبرنگار دارد و این یک ظرفیت بی‌بدیل در حوزه فعالیت‌های دانش‌آموزی و رسانه‌ای است.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از شبکه بزرگ و تاثیرگذار پانا، اظهار داشت: با شکل‌گیری یک حمایت ویژه از سوی وزارت آموزش و پرورش، این شبکه وسیع می‌تواند به جریان فعال گفتمان‌ساز در مدارس تبدیل شود و هم انعکاس‌دهنده مسائل دانش‌آموزان به مسئولان و مدیران آموزش و پرورش باشد؛ این موضوعی است که از هیچ روش دیگری غیر از این تشکل نمی‌توان با سرعت به آن دست یافت.

وی در پایان اظهاراتش خاطرنشان کرد: کار و فعالیت خبرنگاران از جنس حماسه و مجاهدت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار