خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند

کرج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان البرز عنوان کرد خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند.

کد مطلب: ۱۳۰۲۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند

آیین تقدیر و تجلیل از خبرنگاران منتخب خبرگزاری پانا استان البرز به مناسبت روز خبرنگار در کانون امام علی( ع ) اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

محسن صادقیان مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز در آیین تقدیر و تجلیل از خبرنگاران استان در گفت گو با پاناضمن تبریک هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار گفت: «خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند و نقش بی بدیل و موثری در مناسبت ها و جریانات اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و.. پیرامون خود دارند.»

صادقیان افزود: «یکی از رویکردهای اصلی خبرگزاری پانای البرز که ذیل بسته تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی دنبال می شود ارتقای سواد رسانه ای و تربیت دانش آموزان پرسشگر و مشارکت جو است.»

وی اضافه کرد : « در راستای تحقق شعار "هر مدرسه یک خبرنگار" سازمان دانش آموزی کارگاه ها و دوره های آموزش خبرنگاری در سطوح و مقاطع مختلف برای دانش آموزان و فرهنگیان در طول سال تحصیلی برنامه ریزی و اجرا می کند.»

مدیر سازمان دانش آموزی البرز در پایان بیان کرد: « در ابن مراسم کشوری که به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور معاوت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ، قائم مقام سازمان دانش آموزی و مدیر عامل خبرگزاری پانا برگزار شد از خبرنگاران منتخب و فعال خبرگزاری پانا در سطح استان البرر با اهدای لوح تقدیر و هدیه توسط سازمان دانش آموزی استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار