مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی نویدبخش تحقق ایران قوی‌تر است

خبرگزاری پانا بزرگترین شبکه رسانه‌ای دانش‌آموزان کشور با رویکرد تربیت اسلامی به شمار می‌آید

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، فعالیت خبرگزاری پانا در استان کرمانشاه را براساس تعلیم و تربیت اسلامی توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی نویدبخش تحقق ایران قوی‌تر است

سلمان محمدی در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: «ما به دنبال تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستیم. به این معنا که اساسا این سند نقشه راه ما است. در این سند بر تربیت چندساحتی و دیده‌شدن آن در فعالیت‌های آموزش و پرورش تاکید شده است. به همین منظور تمام فعالیت‌های فوق برنامه، مجلس دانش‌آموزی، تشکل‌های دانش‌آموزی و بسیاری دیگر از فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی دانش‌آموزان را برای فعالیت‌های آینده همچون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی آماده می‌سازد و در مسیر تحقق ایران قوی‌تر است.»

وی با بیان اینکه سازوکار سازمان دانش‌آموزی باید براساس فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی تدوین شود، گفت: «اکنون دوسال است که کرونا برخی از فعالیت‌های فوق برنامه آموزش و پرورش را به تعلیق درآورده است. گرچه سازمان دانش‌آموزی در بستر فضای مجازی نیز فعالیت‌های مهمی را تعریف کرده است اما باید تا مهرماه و بازگشایی مدارس منتظر بود ، آنگاه شاید بتوان ارزیابی بهتری از فعالیت سازمان دانش‌آموزی داشته باشیم.»

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پاسخ به این سوال که فعالیت خبرگزاری پانا را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: «خبرگزاری پانا به عنوان بزرگترین شبکه رسانه‌ای دانش‌آموزان کشور، در استان کرمانشاه نیز بسیار فعال است و در راستای تعلیم و تربیت اسلامی گام برمی‌دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار