مرتضی کریمی در نشست با خبرنگاران پانا:

خبرنگاران، افسران هدایت‌گر و شروع کننده تحولات اجتماعی هستند

شیراز ( پانا ) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس در جمع دانش‌آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا فارس، با اشاره به اینکه ارزش کار خبرنگاران و به ویژه دانش‌آموز خبرنگاران پانا بسیار زیاد است، گفت: پانا در فصل جدید فعالیت‌های خود راوی روایت زندگی چهره های برجسته ای خواهد شد که به عنوان نماد هویت ملی هستند.

کد مطلب: ۱۳۰۲۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران، افسران هدایت‌گر و شروع کننده تحولات اجتماعی هستند

مرتضی کریمی ضمن اشاره به طرح ۳۱۳ در راستای معرفی چهره های برجسته و ماندگار هویتی مناطق ۵۹ گانه آموزش و پرورش ، بیان کرد مهمترین کار ویژه سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی جدید فعالیت محتوایی در حوزه تقویت هویت ملی خواهد بود.

وی گفت: ما در خبرگزاری پانا به دنبال این هستیم تا رویکردی تربیتی به تمامی مسائل داشته باشیم؛ وجهه خبرگزاری پانا تربیتی است، و اگر انتقادی از مسئله‌ای می‌کنیم، انتقاد و مطالبه‌گری ما ریشه تربیتی جهت تحقق حیات طیبه دارد.

رییس سازمان دانش‌آموزی استان فارس گفت: هر آنچه شما دانش‌آموز خبرنگاران در راه رسیدن به موفقیت احتیاج دارید، ما با استفاده از امکانات موجود و با تمام توان فراهم خواهیم آورد.

کریمی ضمن تشکر از دانش‌آموز خبرنگار پانا بدلیل پیشنهاد در رابطه با آموزش‌های اختصاصی گفت :امروزه چیزی که نیاز داریم در دانش‌آموزان اتفاق بیافتد کارهای ابتکاری از این جنس است، شما خبرنگاران به عنوان افسران هدایت‌گر که در مرکز ذائقه سازی قرار گرفته اید، شروع‌کننده تحولات در جامعه هستید.

وی ادامه داد: ما هر روز و هر ثانیه دغدغه ارتقای جایگاه اجتماعی و آموزشی دانش‌آموزان را داریم و شما دانش‌آموزان خودتان باید پیشنهاد بدهید که گروه هم سال به چه چیزی احتیاج دارد تا ما با استفاده از امکانات موجود بتوانیم شرایط را خلق کنیم.

وی در پایان از خبرنگاران پانا تشکر کرد و گفت: شما در پشت دوربین هایتان صحنه‌ها را روایت می‌کنید که اگر به وسیله‌ مجاهدت خبرنگار این اتفاق نیفتد خیلی از مسائل قفل خواهد شد.

کریمی در ادامه از برگزاری اولین دوره خبرنگاری حرفه ای ویژه دانش آموزان پانا در سال تحصیلی پیش رو خبر داد.

دانش‌آموز خبرنگار: عسل رستمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار