تبریک مدیر آموزش و پرورش منطقه۶ برای درخشش دانش‌آموز این منطقه در المپیاد جهانی کامپیوتر

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶، در پیامی درخشش و موفقیت دانش‌آموز منطقه را در المپیاد جهانی کامپیوتر با کسب مدال طلا، به دانش‌آموز سخت‌کوش و فرهنگیان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۰۱۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تبریک مدیر آموزش و پرورش منطقه۶ برای درخشش دانش‌آموز این منطقه  در المپیاد جهانی کامپیوتر

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۶، متن پیام تبریک حمید ضیاء پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

طلب العلم علی کل مسلم فریضه

امروزه حرکت عظیم علمی در کشور عزیزمان به دست دانش آموزان، دانشجویان و نخبگان فرهیخته و با حمایت همه جانبه مسوولان و مدیران علمی و فرهنگی آغاز شده است و بر همگان، به ویژه جامعه علمی کشور است تا با هم فکری و هم یاری گسترده، در تقویت و اعتلای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مواضع اصولی و انسانی، بیش از پیش کوشا باشند.

بدین وسیله اهتمام به دانش اندوزی که هماهنگ با فطرت خداجوی آدمی و قرین با دین باوری و ایمان است و دو بال پیشرفت و تعالی آدمی را به همراه دارد؛ فرصت را مغتنم شمرده، موفقیت و افتخارآفرینی دانش آموز، کوشا موسوی در کسب مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر 2022 اندونزی را تبریک و تهنیت می گویم.

با امید به اینکه با بهره مندی از ارزش های بومی، ملی و دینی شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای الهی و مادی دانش آموزان منطقه جهت نیل به توسعه و اعتلای ایران عزیزمان در جهان کنونی باشیم.

این درخشش زیبا را به محضر فرهنگیان فرهیخته و اولیای این دانش آموز شادباش می گویم و توفیقات روز افزون آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار