مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶:

یادگیری و کسب اطلاعات توام با بصیرت، لازمه تصمیم‌گیری و مدیریت درست در عرصه تبیین است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران یادگیری و کسب اطلاعات توام با بصیرت را لازمه تصمیم‌گیری و مدیریت درست در عرصه تبیین برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
یادگیری و کسب اطلاعات توام با  بصیرت، لازمه تصمیم‌گیری و مدیریت درست در عرصه تبیین است

در نشست صمیمانه ای با روسای شورای دانش آموزی مدارس و نمایندگان ادوار مجلس دانش آموزی منطقه در حوزه مسائل فرهنگی و جهاد تببین که با حضور نمایندگان شورای دانش آموزی و حمید ضیاءپور؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 در سالن کنفرانس این منطقه به صورت مجزا برای دختران و پسران برگزار شد، مدیر آموزش پرورش منطقه ۶ بیان کرد: استفاده و یادگیری اطلاعات؛ لازمه تصمیم گیری و مدیریت درست در عرصه تبیین است.

در ابتدای جلسه حمید ضیاپور ، به اهمیت جایگاه دانش آموزان در امور فرهنگی اشاره کرد و خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان شجاعت به خرج دادید و گام در این عرصه نهادید، بدانید لازمه تصمیم و تبیین درست، آگاهی است. هدف امروز دشمن، آسیب رساندن به مفهوم ایران قوی است. آن ها امروز می خواهند با ناامید کردن جوانان ایران به وسیله رسانه های مختلف به ساختن آینده ای درخشان یعنی ایران قوی آسیب بزنند.

وی در ادامه افزود: استفاده و یادگیری اطلاعات لازمه تصمیم گیری و مدیریت درست در عرصه تبیین است.

ضیاپور خاطرنشان کرد: همانگونه که جایگاه تفکر در انسان، نخستین وجه تمایز او با سایر مخلوقات است؛ باید در تقویت این قوه اهتمام ورزید و مقام آدمیت را برجسته کرد.

همچنین؛ آزیتا فکور معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه نیز به اهمیت حس مسئولیت پذیری و استعدادیابی و درخشش دانش آموزان اشاره کرد.

در ادامه دانش آموزان به بیان نقد ها و پیشنهادات خود در حوزه فرهنگی و مدارس پرداختند و موضوعاتی چون اردوهای مدارس، شناسایی محرومین مدارس، مسابقات پرورشی و تربیت بدنی، مسابقات مناظره، استعدادیابی، تاکید بر آزاداندیشی، مشکلات پایه دوازدهم مدارس و محتوای کتب از موارد مورد بحث در این نشست بود.

درادامه این گفت و گو ضیاء پور افزود: امروز دشمنان ایران قوی با وارونه نشان دادن توانایی ها و حقایق پیشرفت‌های علمی و نظامی و پیشرفت‌های واقعی کشور در عرصه های مختلف؛ قصد ناامیدسازی جوانان و نوجوانان را داشته و با دروغ پراکنی؛ جنگ شناختی همه جانبه ای را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده و با تمام توان سایبری و مجازی پیش می برد.

ضیاپور با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: امروزه جایگاه علمی ایران در حوزه های فناوری ساخت موشک، زیست و بیولوژی و ... بسیار بالا و حائز اهمیت است.

وی در ادمه گفت: امروزه در دنیای رسانه های معاند باید مراقب باشیم تا در تله های رسانه ای نیفتیم و باید خود را با سلاح اطلاعات تجهیز کنیم.

ضیاء پور در پایان برای همه دانش آموزان آرزوی موفقیت کرد و قول پیگیری موارد مطرح شده را به همگان داد.

دانش آموز خبرنگار امیر علی شادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار