مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران:

سازمان دانش‌آموزی، بستری مناسب برای هموارسازی مسیر ورود به خبرگزاری پانا

تهران (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در مراسم تجلیل از خبرنگاران دانش‌آموز پانا، نهاد سازمان دانش‌آموزی را بستری مناسب برای هموارسازی مسیر ورود به خبرگزاری پانا خواند.

کد مطلب: ۱۳۰۲۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی، بستری مناسب برای هموارسازی مسیر ورود به خبرگزاری پانا

مراسم تجلیل از خبرنگار دانش‌آموزان پانا شهرستان‌های استان تهران، با حضور مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و‌ پرورش، سعید دهنوئی معاون پرورشی و فرهنگی، حسین سعیدی‌یکتا مدیر سازمان دانش‌آموزی استان، نغمه مختاری و سمیه نیک‌فکر سرپرستان خبرگزاری پانا و جمعی از خبرنگاران دانش‌آموز مناطق بیست و یک‌گانه شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

حسین سعیدی‌‌یکتا، در این جلسه سازمان دانش‌آموزی را بستری مناسب برای هموارسازی مسیر ورود به خبرگزاری پانا خواند و اظهار کرد: خبرگزاری پانا می‌تواند مسیری برای پیشرفت و ارتقای دانش‌آموزان در هر زمینه باشد؛ دانش‌آموزان پانا با عضو شدن در این خانواده بزرگ می‌توانند آینده اجتماعی با ارزشی داشته باشند و سازمان دانش‌آموزی بستر بسیار مناسبی در هموار کردن‌ این راه است. دانش‌آموزان در این مجموعه با تمرین کارگروهی، قدرت فن بیان و سایر توانایی‌های خود، استعدادهایشان را در هر زمینه شکوفا می‌کنند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران گفت: دانش‌آموزان علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری، در دوران مدرسه با شرکت در دوره‌های آموزشی مرتبط می‌توانند وارد تشکیلات خبرگزاری پانا شده و پس از ورود به فعالیت‌های خبرنگاری حتی با مسؤلین رده بالای کشوری مصاحبه کنند، که این امر باعث تقویت اعتماد به نفس در آنان می‌شود.

در ادامه نغمه مختاری، دبیر خبرگزاری پانا در شهرستان‌های استان تهران ضمن تشکر از تمامی خبرنگاران این مجموعه بیان کرد: خبرنگاران پرتلاش پانا با قلم توانمند خویش ثابت کرده‌اند که می‌توانند در هر سن و دوره‌ای بهترین باشند؛ آنان با ذهن خلاق خود کلمات را به زیبایی کنار یکدیگر قرار می‌دهند و اخبار را به اطلاع افراد جامعه می‌رسانند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید در این عرصه تلاش مستمر داشته باشند، گفت: خبرنگاران باید با تلاش مستمر خود این فرصت را به امتیازی بزرگ برای خود تبدیل کنند؛ آنان می‌توانند در زمان حضور در خبرگزاری پانا، توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند و مسیری روشن را برای آینده خود به ارمغان آوردند.

همچنین سمیه نیک‌فکر رابط خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان تهران در این جلسه با اشاره به ظرفیت بسیار خوب دانش‌آموزان توانمند پانا شهرستان‌های تهران، گفت: دانش‌آموزان توانمند ما در مجموعه پانا شهرستان‌های تهران، سرشار از استعداد هستند و لازم است شرایط مناسب جهت بروز این توانمندی‌ها برای آنان ایجاد شود تا بتوانند در عرصه‌های مختلف استعداد خود را شناسایی کنند و به آن بال و پر دهند و ما نیز موظف هستیم به آنان در این راه کمک کنیم.

نیک‌فکر عنوان کرد: با حمایت از خبرنگاران پانا می‌توانیم راه‌های پیشرفت را برای تجلی توانمندی‌های آنان فراهم کنیم؛ خبرنگاران با حضور پی در پی خود در جامعه چشم و گوش مردم هستند و آنان را از وقایع مطلع می‌کنند. باعث افتخار است که دانش‌آموزان خبرنگار ما با وجود سختی‌های درسی همچنان با عشق به کار خبری خود می‌رسند و در این راه خستگی ناپذیر هستند و همچنان این راه را با شوق و ذوق فراوان این ادامه می‌دهند و به کار خود افتخار می‌کنند.

در پایان این جلسه از خبرنگاران فعال و منتخب خبرنگار پانا شهرستان‌های استان تهران تقدیر شد و به فعالین مجموعه پانا، کارت خبرنگاری استانی اهدا شد.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار