قسمت اول گزارش هفتگی نشریه اتلتیک پیش از جام جهانی ۲۰۲۲

۱۵ هفته تا جام جهانی فوتبال ؛ مهمترین اتفاقات ۳۲ تیم حاضر

تهران (پانا) - نشریه اتلتیک به صورت هفتگی قصد دارد مهمترین اتفاقات برای بازیکنان و مربیان جام جهانی قطر را ارزیابی کند.

کد مطلب: ۱۳۰۰۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۵ هفته تا جام جهانی فوتبال ؛ مهمترین اتفاقات ۳۲ تیم حاضر

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت اتلتیک، تا جام جهانی ۲۰۲۲ فقط ۱۵ هفته باقی مانده است. هر هفته تا شروع جام جهانی The Athletic ستونی را منتشر می کند تا هواداران را در جریان همه رویدادهای قابل توجه، روندهای تاکتیکی و بازیکنان کلیدی تا سوت شروع جام قرار دهد.

به هفته اول خوش آمدید...

ولز و مهاجمانش

آخر این هفته آرون رمزی تیم خود را تغییر داد و راهی تیم نیس در فرانسه شد و گرت بیل دومین گل خود را برای لس آنجلس به ثمر رساند. برای برنان جانسون چنین شرایط خوبی وجود نداشت چرا که تیم او یعنی ناتینگهام فارست به نیوکاسل باخت. هری ویلسون بال هجومی تیم ملی فوتبال ولز هنوز مصدوم است. انتظار می‌رود که او به موقع برای جام جهانی آماده شود اما حداقل ۸ هفته را از دست خواهد داد.

ولز در مقدماتی از سیستم ۲-۴-۴ استفاده کرد. سرمربی تیم اغلب بیل را با جانسون به عنوان دو نفر جلو در ترکیب قرار می داد و ویلسون را در سمت راست قرار می‌داد. بیل با ۹ گل زده و ویلسونبا ۴ گل زده برترین گلزنان این تیم در دور انتخابی هستند.

معضل مدافع میانی انگلیس

تیم ملی انگلیس برای این پست در جام جهانی شرایط سختی دارد. گزینه معمول استفاده از جان استونز است که این بازیکن در دیدار سیتی برابر وستهام مورد استفاده قرار نگرفت و شرایط جسمانی خوبی ندارد. هری مگوایر کاپیتان تیم منچستریونایتد این هفته نمایش ضعیفی داشت و تیمش برابر برایتون باخت.

اریک دایر اولین گل خود را در لیگ برتر بعد از سه سال به ثمر رساند و تاتنهام ۴ بر یک ساوتهمپتون را شکست داد.

کانر کودی بازیکن ذخیره انگلیس در این پست به صورت قرضی به اورتون پیوست. مایکل کین در شکست خانگی یک بر صفر تیمش مقابل چلسی روی نیمکت بود و تایرون مینگز نیز این هفته نیمکت‌نشین بود.

ایران، ولز و انگلیس مراقب این بازیکن آمریکایی باشند

برندن آرونسون در اولین بازی خود در لیگ برتر روی هر دو گل تیمش یعنی لیدزیونایتد نقش داشت. آرونسون در ۲۲ بازی برای تیم ملی آمریکا ۶ گل زده و ۵ پاس گل داده است. انگلیس، ولز و ایران بهتر است او را در جام جهانی حسابی زیر نظر داشته باشند.

۵ ستاره ناشناخته

فیفا ۵ بازیکنی که برای اولین بار در جام جهانی به میدان خواهند رفت را معرفی کرده که ما قصد دارید تا شروع جام جهانی عملکرد آنها را زیر نظر بگیریم.

داروین نونیز - اروگوئه/ ۱۱ بازی ۲ گل

کریستوفر انکونکو- فرانسه/ ۶ بازی صفر گل

لائوتارو مارتینس- آرژانتین/ ۳۸ بازی ۲۰ گل

جاناتان دیوید- کانادا/ ۳۰ بازی ۲۰ گل

دوسان ولاهوویچ - صربستان/ ۱۴ بازی ۷ گل

حرکت هوشمندانه داروین نونیز باعث شد تا او گل زیبایی را برابر فولام در هفته اول لیگ برتر به ثمر برساند. جاناتان دیوید هم دو گل زد و یک پاس گل داد تا لیل ۴ بر یک اوسر را شکست دهد.

مسی فقط ۶ درصد شانس قهرمانی در جام جهانی را دارد

مثل همیشه، ابرکامپیوتر Opta فرانسه را به عنوان قهرمان معرفی کرده است. آرژانتین در رده هشتم بیشترین شانس برای قهرمانی قرار دارند.

جام جهانی قطر ۱۰۳ روز دیگر با دیدار سنگال و هلند در ورزشگاه الثومه آغاز می شود. قبل از آن فوتبال باشگاهی زیادی را خواهیم دید. فقط ۱۵۰ بازی به تنهایی در لیگ برتر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار