رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد

دانش‌آموزان خبرنگار، نقش بی‌بدیلی در آگاهی‌بخشی به جامعه دارند

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان به مناسبت 17 مردادماه و روز خبرنگار، پیامی صادر کرد و گفت بی‌شک خبرنگاران دانش‌آموز، نقش بی‌بدیلی در آگاهی‌بخشی به جامعه مخاطبین از رویدادها و ایجاد فضای مطالبه‌گری جهت تحقق عدالت در تمام عرصه‌های آموزشی و پرورشی دارند.

کد مطلب: ۱۳۰۰۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان خبرنگار، نقش بی‌بدیلی در آگاهی‌بخشی به جامعه دارند

متن کامل پیام اسحاق اکبری به شرح زیر است:

بسمه تعالی

گرامی باد یاد و نام شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگار که در راه انجام وظیفه، بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند.

خبرنگاران، تلاشگرانی هستند که با قلم و اندیشه خود، آگاهی را به جامعه ارمغان داده و صدای بخش مهمی از اجتماع هستند که صدایشان شنیده نمی‌شود.

خبرنگاری به دنبال شهرت بودن نیست، بلکه به دنبال حقیقت بودن و پاسخگو کردن هر مسئولی است. این خبرنگاران هستند که آنچه بوده ایم و آنچه کرده ایم را در حافظه تاریخ ثبت می کنند.

بدون شک ترویج آگاهی عمومی، متکی به وجود اصحاب رسانه ای متعهد و وظیفه شناس است و شما خبرنگاران، سفیران امین فرهنگی جامعه هستید.

سال‌هاست سازمان دانش‌آموزی با تأسیس خبرگزاری پانا با نگاهی ویژه و با هدف تربیت نسلی پرسشگر، نقاد و مطالبه‌گر می‌کوشد دانش‌آموز خبرنگارانی را به جامعه تحویل دهد تا هر کدام آگاهانه پرسشگری و حقیقت جویی را پیشه کنند و نقشی موثر در توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان داشته باشند.

امروز ما شاهد درخشش دانش‌آموزانی هستیم که به حق، مسئولیت اجتماعی را از ورای آموزش‌های خبرنگاری در پانا درک کرده و به عنوان یک شهروند مسئولیت‌پذیر، متعهد و آگاه رسالت اجتماعی خود را انجام می‌دهند.

این روز ارزشمند را به جامعه خبرنگاران استان سمنان علی الخصوص دانش آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا در استان، تبریک گفته و آرزومندم قلم شما، زیستن متعهدانه و آگاهانه را در جامعه بیش از پیش پررنگ کرده و همواره با انگیزه همراه با روحیه خستگی ناپذیری به فعالیت خود ادامه دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار