فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

رسالت اصلی امروز خبرنگاران، جهاد تبیین است

سمنان (پانا) - فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت رسالت اصلی شما خبرنگاران، جهاد تبیین در شرایط حاضر بوده و امروز ما نیازمند کاری جهادی در حوزه بازگو کردن ظرفیت‌های و پیشرفت‌های کشور هستیم.

کد مطلب: ۱۳۰۰۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رسالت اصلی امروز خبرنگاران، جهاد تبیین است

سردار حمید دامغانی، در همایش روز خبرنگار با عنوان «حماسه حسینی و رسالت زینبی در عرصه جهاد تبیین»، با بیان اینکه حادثه عاشورا محصول تقابل خیر در برابر شر و پیروزی حق بر باطل بود، خاطرنشان کرد: جهاد در راه خدا و پشتیبانی از ولایت، حادثه عاشورا را ماندگار کرد.

وی با عنوان این مطلب که پشتیبانی از ولایت، تجلی عرفان توحیدی است، افزود: تبعیت از ولی، رمز ماندگاری و رستگاری بوده و پشتیبانی از ولایت امری ضروری است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه فشارهای اقتصادی امروز کشور، نتیجه قرار گرفتن در مسیر درست اقتادی بوده است، اظهار داشت: مقاومت در برابر این فشارها، نتیجه اش قرار گرفتن در مسیر درست اقتصادی و بهبودی وضعیت به نفع مردم است.

سردار دامغانی با اشاره به اینکه امروز امیدواری همه بر تغییر شرایط و بهبود اوضاع است، گفت: نیاز است همه در هر پست و جایگاهی جهت کمک به دولت در این شرایط وارد شده و فضا را برای ایجاد تغییر و بهبود وضعیت برای مردم فراهم کنیم.

وی افزود: نقش خبرنگاران در شرایط حاضر بسیار حائز اهمیت بوده، زیرا دشمن با همه قوا به میدان جنگ رسانه ای و تبلیغی بر علیه ملت ایران به میدان آمده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: جنگ رسانه ای امروز، روایت کننده و هدایت کننده افکار عمومی مردم بوده و اصلی ترین کار شما، امید آفرینی و ایجاد اعتماد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار