پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی قم

خبرنگاران رسالت زینبی بر عهده دارند

قم (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار، این روز را تداعی‌گر رسالت زینبی خبرنگاران دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۹۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران رسالت زینبی بر عهده دارند

رسول ملایی، مدیر سازمان دانش آموزی استان قم به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار و همزمانی آن با روز عاشورای حسینی(ع)، پیامی صادر کرد.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن والقلم و ما یسطرون»

۱۷ مرداد یادآور سالروز شهادت راوی صدیقی است که در کسوت خطیر خبرنگاری و برای ثبت صحیح تاریخ و بازگویی حقیقت، از جان خود مایه گذاشت و در آوردگاه جهاد و شهادت جاودانه شد.

این روز که به نام روز خبرنگار مزین شده فرصتی است مغتنم برای ارج نهادن به تلاش های خبرنگارانی که عزم خود را برای ادامه راه نورانی مجاهدانی همچون شهید صارمی جزم کرده و با درک و شناخت درست از ارزش و اهمیت حرفه مقدس و با شرافت خبرنگاری و نیز شأن و قداست والای قلم، متعهدانه در راه پیام رسانی صادقانه و مشفقانه و هموار ساختن مسیر تعالی، شکوفایی و بالندگی جامعه گام بر می دارند و همچون حضرت زینب(س)، پیام رسان حادثه عاشورا هستند.

خبرنگاران به عنوان منادیان آگاهی و دانایی و وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت گوی جامعه، نقش اساسی، تاثیرگذار و غیر قابل انکاری در انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی، تبیین خدمات و تلاش های دولت و آگاهی بخشی، تنویر افکارعمومی و ایجاد امید و اعتماد سازی بر عهده دارند و زحمات آن ها در این عرصه بر کسی پوشیده نیست.

ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر عرصه اطلاع رسانی و خبر به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی و گرامیداشت «روز خبرنگار» برای همه خبرنگاران محترم علی الخصوص خبرنگاران محترم خبرگزاری پانا آرزوی توفیق روزافزون را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار