در بخشی از پیام مدیر کل آموزش و پروش استان به مناسبت پاسداشت روز خبرنگار آمده است:

خبرنگاران با الگو گرفتن از صراحت کلام و جسارت حضرت زینب از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند

یاسوج (پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۹۹۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران با الگو گرفتن از صراحت کلام و جسارت حضرت زینب از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند

متن پیام آقای حسنعلی عزت‌خواه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ن ۚ وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
اختصاص یک روز به عنوان روز خبرنگار، تقدیر از زحمات وقایع‌ نگارانی است که حرمت قلم و آگاهی را پاس داشته و با مسئولیت ناشی از تعهد و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به اشاعه حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر ‌بخشیده و پرچم مطالبه‌گری از مسوولان و پاسخگویی به مردم و افکار عمومی را همواره در اهتزاز نگه می ­دارند.
روز خبرنگار یادآور زحمات بی دریغ و تلاش های خالصانه اصحاب رسانه در پاسداشت از حریم اطلاع رسانی است.
در زیست بوم کرونا خبرنگاران در کنار مدافعان سلامت و در خط مقدم مبارزه با این بیماری برای آگاهی بخشی به جامعه قدم برداشتند.
گسترش عدالت در نظام تعلیم و تربیت و اجتماعی شدن این نهاد انسان ساز جز با مشارکت خبرنگاران و رسانه‌ها که نقش بی‌بدیلی در گفتمان‌سازی، جلب مشارکت و رویکرد اجتماعی شدن دارند، امکان پذیر نبوده و نیست.
تقارن روز خبرنگار، امسال و قیام عاشورای حسینی که مهمترین بخش عاشورا نقش روایتی حضرت زینب (س) است که خبرنگاران باید از صراحت کلام و جسارت ایشان الگو گرفته و زینب‌گونه از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.
این تقارن بزرگ این مهم را یادآوری می‌کند که شوریدن خبرنگاران علیه سیطره مسموم رسانه‌ای دشمن علیه راه حق، یکی از بزرگ‌ترین رسالت های این قشر است.

بی شک فعالان عرصه رسانه‌ای استان کهگیلویه وبویراحمد در رسانه ملی، خبرگزاری ها، مطبوعات، سایت‌های خبری، در پیشبرد اهداف و اطلاع رسانی سیاست ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های عرصه تعلیم و تربیت استان، همکاری صمیمانه و شایسته‌ای با آموزش و پرورش دارند که لازم می‌دانم فرصت را مغتنم شمرده و ضمن گرامیداشت شهید محمود صارمی و تبریک این روز فاخر، از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند فعالان متعهد عرصه خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکارعمومی، تقدیر و تشکر نموده و از پیشگاه خداوند سبحان برای آنها سلامت، سعادت و کامیابی مسألت می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار