کنعانی‌مقدم در گفت‌‌و‌گو با پانا:

دولت سیزدهم در برجام از موضع قدرت برخورد کرده و توانسته شرایط خود را به طرف‌های مقابل تحمیل کند

انعقاد قراردادها و پیمان‌های اقتصادی اقدامات مثبتی بود که توسط دولت سیزدهم انجام شد/دولت سیزدهم به موضوع حکمرانی خوب ورود پیدا کرد و کارگزاران را از افراد مثبت انتخاب کرد

تهران (پانا) - دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت در بحث برجام دولت سیزدهم از موضع قدرت برخورد کرده و توانسته شرایط خود را به طرف‌های مقابل تحمیل کند که این نکته مثبتی از موضع قدرت، عزت و حکمت است.

کد مطلب: ۱۲۹۹۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دولت سیزدهم در برجام از موضع قدرت برخورد کرده و توانسته شرایط خود را به طرف‌های مقابل تحمیل کند

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با پانا در خصوص عملکرد دولت در حوزه افزایش اعتماد مردمی در آستانه یک سالگی، اظهار کرد: «توجه به حکمرانی خوب، بسیار با اهمیت است. کشور زمانی می‌تواند به اهداف خود برسد که حکمرانان و حکمرانی خوبی مدنظر قرار گیرد.»

وی افزود: «در مردم سالاری دینی قاعده بر این است که ما شاهد حکمرانی مطلوبی باشیم یعنی هم حاکمان خوبی داشته باشیم و هم حکمرانی خوبی را شاهد باشیم. خوشبختانه دولت سیزدهم به این موضوع ورود پیدا کرد و کارگزاران را از افراد مثبت انتخاب کرد. حکمرانی مناسب امروز در حیطه آزمایش است و در فرصت یک ساله قابل ارزیابی نیست احتیاج به زمان دارد.»

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: «شرایط اقتصادی دولت بستگی به شاخص‌های اقتصادی دارد؛ باید در نظر گرفت که آقای رئیسی، دولت را در چه شرایطی تحویل گرفته است.»

وی ادامه داد: «دولت توانسته از شرایط ثبات، مسائل اقتصادی را تا حدودی مهار کند. بحث معیشت مردم، موضوعی جدی است که بازنشستگان، کارگران و کارمندان در انتظار تصمیم دولت هستند تا شرایط‌شان بهبود پیدا کند.»

وی در خصوص سیاست خارجی دولت نیز بیان کرد: «همان وعده‌هایی که در خصوص گسترش رابطه با کشورهای همسایه داده شده بود، تحقق یافت. حضور در قراردادها و پیمان‌های اقتصادی اقدامات مثبتی بود که توسط دولت سیزدهم برداشته شد و باید ببینیم تاثیرات این تصمیمات در مسائل اقتصادی چقدر است. در بحث برجام نیز دولت از موضع قدرت برخورد کرده و توانسته شرایط خود را به طرف‌های مقابل تحمیل کند که این نکته مثبتی از موضع قدرت، عزت و حکمت است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار