مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

رویکرد کلی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تمرکز بر حوزه پرورشی است

بهارستان یک(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، به بررسی مشکلات این منطقه پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۹۹۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد کلی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تمرکز بر حوزه پرورشی است

مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، پس از شنیدن مسائل و مشکلات مربوط به منطقه ضمن تقدیر از زحمات مصطفی کلانتری مدیر سابق این منطقه، بابت خدماتی که در دوران تصدی مسئولیت آموزش و پرورش این منطقه انجام داده است، گفت: به سبب اینکه مسئولین در سطح شهرستان بهارستان از نیروهای آموزش و پرورش هستند، انسجام و یکدستی خوبی در این منطقه حاکم است که این نشا‌ن‌دهنده ظرفیت خیلی خوب در پیگیری و بهره‌برداری برای آموزش و پرورش است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به بررسی 22 مورد مطروحه پرداخت و گفت: رویکرد کلی اداره کل تمرکز بر حوزه پرورشی است که باید امکانات به سمت این حوزه معطوف شوند تا به بهترین نحو فعالیت‌ها صورت بگیرند.

وی با بیان این نکته که در این حوزه خیرین را باید جدی گرفت افزود: ما نیاز به حمایت‌های خیرین داریم و لازم است حتما برنامه‌های خود را به جهت تکریم این عزیزان و جلسه با خیرین ساماندهی کنید.

بهرامی در پایان به بحث انتقالی‌ فرهنگیان پرداخت و گفت: نقل و انتقالات داخل استان بر عهده خود استان است که در این زمینه نگاه کلی بر همکاری با همکاران فرهنگی است.

خبرنگار دانش.آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار