سرپرست آموزش پرورش ناحیه یک بهارستان:

خبرنگاری شغل هنر و عشق است

بهارستان یک (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش بهارستان یک در مراسم تقدیر و تجلیل از خبرنگاران پانا، خبرنگاری را شغل هنری و عشق دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۰۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاری شغل هنر و عشق است

مراسم تقدیر از خبرنگاران پانا ناحیه یک بهارستان با حضور آیت اصلانی سرپرست، ماشاءالله درختی معاون متوسطه، علی طالب‌نیا روشن کارشناس مسئول سازمان دانش‌آموزی و رضا نیکجوی کارشناس روابط عمومی و رابط خبری پانا آموزش و پرورش بهارستان یک در سالن درهم‌پور این اداره برگزار شد.

در این مراسم آیت اصلانی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری ضمن اهمیت و حساسیت بالایی که دارد، بنابراین تسلط و مهارت‌های آموزشی که توسط اساتید این عرصه در اختیار شما قرار می‌گیرند را جدی بگیرید که به‌ امید‌ خدا با تلاش شما و حمایت‌های ما، مقامات بالاتری را کسب کنید.

وی در ادامه به شرط مهم شغل خبرنگاری اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین شرط خبرنگاری، رعایت عدالت و انصاف است؛ زیرا خبرهایی که توسط خبرنگاران گزارش داده‌ می‌شود، می‌بایست دقیق و به‌ دور از هرگونه تغییری باشد و ان‌شاءالله در آینده شاهد خبر‌های برتر و زیباتری به قلم شما خبرنگاران عزیز، مانند ظهور حضرت ولیعصر صاحب‌الزمان (عج)، باشیم.

در پایان این جلسه، از رابط و خبرنگاران پانا بهارستان یک با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تقدیر شد و کارت خبرنگاری منطقه‌ای به خبرنگاران جدید و فعال بهارستان اهدا شد.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا مولایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار