امام جمعه بافق:

تقویت امید اجتماعی مهم‌ترین مأموریت رسانه‌هاست

بافق (پانا) - امام جمعه بافق در دیدار اعضای کادر دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق، تقویت امید اجتماعی را مهم‌ترین مأموریت رسانه‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۹۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تقویت امید اجتماعی مهم‌ترین مأموریت رسانه‌هاست

امام جمعه بافق در دیدار با اعضای کادر دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق، ضمن اشاره به نقش بسیج در تمام زمینه ها گفت: بسیج در هر عرصه‌ای که ورود می‌کند هیچگاه رقیب آن مجموعه اجرایی نیست؛ در حوزه رسانه هم کارش جهت دادن و هادی بودن است.

وی ادامه داد: خروجی کار رسانه باید تقویت انقلاب و تقویت جریان انقلابی باشد که آن، تقویت امید در جامعه است و باور اینکه مشکلات در پرتو تفکرات انقلاب و انقلابی قابل حل است؛ رسانه‌ها باید در مقابل تفکر رسانه های معاند خارجی که هدفشان ناامید کردن مردم است قرار بگیرند؛ ما امروز در جامعه به شدت به امید نیاز داریم و امروز جوانان ما بیشتر در معرض این ناامیدی ها قرار دارند بنابراین رسانه‌ها باید در جهت تقویت امید تلاش کند.

امام جمعه بافق با اشاره به قبول وجود مشکلات در جامعه، اظهار کرد: بیان مشکلات اجتماعی هم به امید در جامعه کمک می کند در صورتی که این کار توسط جریان خودی انجام شود؛ اگر خودی این نقاط ضعف را بیان کند به جهت اصلاح است اما اگر دشمن بیان کند به جهت تخریب است.

حجت‌الاسلام سعادتفر تصریح کرد: آنچه امروز رسانه ها به شدت به آن نیاز دارند صداقت است؛ صداقت مبتنی بر دلسوزی برای حل مشکلات و اگر هر سه مورد آن یعنی صداقت، دلسوزی و حل مشکل با هم باشد بسیار اثرگذار خواهد بود و در غیر این صورت نتیجه ای جز حل مشکل را در بر خواهد داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بافق اظهار کرد: رسانه ها باید به دنبال حل مشکل باشند، یعنی ابتدا مشکلات را به مسئولان انعکاس دهند و اگر حل نشد آن را رسانه‌ای کنند؛ اگر رسانه‌ها بدانند که آن مسئول مشکل را می‌داند و تعمد دارد به آن عمل نکند باید انعکاس داده شود و رسانه‌ای شود؛ قطعاً مسئولان اگر احساس کنند رسانه‌ها دنبال حل مشکلات هستند، حتماً پذیرای رسانه ها خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار