فرمانده دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق:

مسیر احترام به افکار عمومی از تعاملات رسانه‌ای می‌گذرد

بافق (پانا) - فرمانده دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق از پیوست رسانه‌ای فعالیت هر شخصیت حقوقی به عنوان احترام به افکار عمومی یاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مسیر احترام به افکار عمومی از تعاملات رسانه‌ای می‌گذرد

مهدی آخوندی، فرمانده دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق در دیدار اعضای کادر این دفتر با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق، بسیج رسانه را مرکز تخصصی تربیت انسان‌های رسانه‌ای تراز انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: فرایند جذب، سازماندهی و آموزش را مدنظر داریم.

آخوندی با اشاره به ضرورت دیدار و تعامل با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سایر ارگان‌ها، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی مطابق ابلاغ سازمان بسیج رسانه، تصریح کرد: در جهت پیشبرد و احقاق اهداف کلان و جزئی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت و همچنین نیل به ماموریت‌های سازمانی، اعتقاد به گفتگو داریم و قطعاً در این مسیر نیز سرمایه اجتماعی را مهمترین سرمایه قلمداد می‌کنیم.

فرمانده دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق به دو مأموریت این تشکیلات اشاره کرد و اظهار کرد: معرفی خدمات نظام به مردم با محوریت فعالیت دستگاه های اجرایی و رصد رسانه‌ای را در برنامه سازمانی داریم که فی‌الحال طرح مطالعاتی و کارشناسی خود را طی می‌کند و امیدواریم بر اساس سند تحول رسانه شهرستان، برای سال ۱۴۰۲ تدوین و اجرایی شود.

آخوندی با اشاره به ضرورت تعریف پیوست رسانه‌ای فعالیت هر شخصیت حقوقی یادآور شد: هر مدیری که در پی تعاملات رسانه‌ای و دارای پیوست رسانه در فعالیتش باشد، قطعاً برای افکار عمومی و مردم ارزش بسزایی قائل است که البته باید این چنین نیز باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار