برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای شهرستان بافق

بافق (پانا) - فرمانده دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق از برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شهرستان بافق به عنوان اولین اقدام تخصصی و جدی رسانه‌ای دفتر بسیج رسانه سخن گفت.

کد مطلب: ۱۳۰۳۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای شهرستان بافق

مهدی آخوندی، فرمانده دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق در چهارمین جلسه شورای این دفتر به اولین برنامه تخصصی و جدی رسانه‌ای دفتر بسیج رسانه بافق اشاره کرد و گفت: پس از قریب به یک ماه رایزنی و تعامل سازمانی موفق شدیم تا زمینه لازم برای برگزاری اولین دوره این جشنواره رسانه‌ای را در شهرستان بافق محیا کنیم.

وی به وجود نگاه کارشناسی تخصصی حوزه رسانه به برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: از پانزدهم خردادماه ۱۴۰۱ جلسات ستادی و مطالعات اولیه را آغاز کرده و موفق شدیم با تعامل سازمان استان و همکاری اعضای شورای برنامه‌ریزی جشنواره، ضمن طرح و تصویب محورها و قالب‌ها نسبت به ساماندهی دبیرخانه برگزاری این جشنواره اقدام کنیم.

آخوندی به برگزاری آیین افتتاحیه این جشنواره اشاره کرد و گفت: در برنامه داریم تا مطابق برنامه زمان‌بندی اجرایی جشنواره با حضور مسئولان استانی و منطقه‌ای، آیین افتتاحیه این جشنواره را با نگاه تبیین برگزار کنیم.

دبیر مجمع بسیج رسانه بافق به لزوم سازماندهی نیروی انسانی در این مجمع اشاره کرد و گفت: قطعاً با نگاه کارشناسی به مجمع، تزریق نیروی انسانی فعال و دارای ایده بسیار احساس می‌شود و ضرورت دارد این مهم نهایتاً ظرف یک ماه عملیاتی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار