درخشش خبرنگار پانا فارس در کسب 4 مقام اول استانی در جشنواره‌های مختلف

شیراز (پانا) - مسئول خبرگزاری پانا فارس از کسب ۴ مقام اول استان در رشته‌های مجله الکترونیک و پادکست در چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا، خبرنگاری و خبرنویسی در سومین دوره جشنواره فرهنگی هنری کانون‌های فرهنگی تربیتی توسط محمد فروتن، دانش‌آموز خبرنگار خبرگزاری پانا استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش خبرنگار پانا فارس در کسب 4 مقام اول استانی در جشنواره‌های مختلف

سیده‌مریم ترابی در ادامه افزود: پس از اتمام مهلت زمان ارسال اثر به جشنواره‌های، فرهنگی و هنری فردا و کانون‌های فرهنگی و تربیتی، اثر محمد فروتن دانش‌آموز خبرنگار پایه یازدهم، مقام اول ناحیه و سپس استان را کسب کرد و به مرحله کشوری راه یافت.

ترابی ادامه داد: نتایج کشوری جشنواره فرهنگی و هنری فردا و جشنواره کانون‌های فرهنگی و تربیتی هنوز اعلام نشده و در حال حاضر در مرحله داوری کشوری است.

محمد فروتن، از پایه هفتم وارد خبرگزاری پانا شده است و پس از گذراندن آموزش‌های لازم در حوزه خبرنگاری، فعالیت خود را آغاز کرده و در مسیر حرفه‌ای شدن گام برداشته است.

در حال حاضر، فروتن دارای ۵ سال سابقه فعالیت در خبرگزاری پانا استان فارس است و به دلیل علاقه‌ای که به خبرنگاری داشته به عنوان خبرنگار در «نشریه نگاه وزارت آموزش و پرورش» و «مجله پژوهش آموزش و پرورش ناحیه ٢ شیراز» و سردبیری «مجله دانش‌آموزی نقطه و بیشتر بدان» به فعالیت پرداخته است.

او، مقام اول کشور در رشته خبرنویسی، مقام اول استان در جشنواره خبری خبرگزاری پانا استان فارس، مقام برتر استان و کشور در دو دوره از جشنواره تابستانه شاد، مقام اول ناحیه و منتخب استان در جشنواره نوجوان سالم در رشته فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار