مدیرکل آموزش و پرورش فارس در شهرستان لامرد تاکید کرد:

از همه ظرفیت‌های موجود برای کاهش آسیب‌های پس از کرونا در تعلیم و تربیت استان فارس استفاده خواهیم کرد

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت شروع سال تحصیلی امسال باید خانواده‌ها و دانش‌آموزان و معلمان کمترین دغدغه را در خصوص مدارس و کلاس‌های درس داشته باشند بنابراین تلاش بر این است از همه ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مساله استفاده شود.

کد مطلب: ۱۳۰۰۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
از همه ظرفیت‌های موجود برای کاهش آسیب‌های پس از کرونا در تعلیم و تربیت استان فارس استفاده خواهیم کرد

محمدخلیل عسکری در جمع کارکنان اداره آموزش و پرورش لامرد هدف اصلی از سفر خود را مساله سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی در سطح استان عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مهر امسال پس از دو سال کرونا قرار است مدارس حضوری باشند و طبیعتا چون آسیب‌هایی در دوران کرونا داشتیم اکنون باید با جدیت با شناسایی این مشکلات و آسیب‌ها به حل آنها بپردازیم.

عسکری گفت: شروع سال تحصیلی امسال باید خانواده ها و دانش‌آموزان و معلمان کمترین دغدغه را در خصوص مدارس و کلاس‌های درس داشته باشند، بنابراین تلاش داریم از همه ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مساله استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در بخشی دیگر از سخنان خود با نام بردن از برخی چهره های فرهنگی شهرستان لامرد گفت: فعالیت‌های این افراد در سطح کشور و استان تاثیرات مهم و اساسی داشته است.

عسکری به عنوان مثال با نام بردن از مرحوم حیاتی از نمایندگان اسبق این شهرستان گفت: فعالیت این مرحوم در زمان مسوولیت نمایندگی مجلس در احیای معاونت پرورشی دراموزش و پرورش از تصمیمات ملی بود که ثمرات آن همچنان باقی است.

خاطر نشان می شود: مدیرکل آموزش و پرورش فارس به همراه تنی چند از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان در سفری دو روزه به جنوب استان با هدف بررسی وضعیت نیروی انسانی حضور یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار