فرماندار ویژه میانه در جلسه ای با اصحاب رسانه؛

تمامی ظرفیت رسانه ها در خدمت توسعه شهرستان باشد

تجلیل از خبرنگاران پانا شهرستان میانه به مناسبت روز خبرنگار

میانه(پانا)-معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه در جلسه ای با اصحاب رسانه با اشاره به سوق دادن انتقادها در مسیر امیدواری جامعه بر استفاده از ظرفیت رسانه ها در توسعه شهرستان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تمامی ظرفیت رسانه ها در خدمت توسعه شهرستان باشد

مسعود سعادتی در جلسه ای با اصحاب رسانه شهرستان میانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به اهمیت و نقش تعیین کننده رسانه ها در شهرستان اشاره کرد و گفت تمامی ظرفیت رسانه ها در خدمت توسعه شهرستان باشد.

مقام عالی شهرستان میانه با اشاره به اهمیت نظرات مردمی در رسانه ها که در راستای رفع مشکلات شهرستان مورد رصد قرار میگیرد، بر مشارکت،حضور و کمک تمامی رسانه ها تاکید کرد و انتقادپذیری را لازمه مدیریت کارآمد عنوان کرد و افزود انتقادها،سازنده،با انصاف و در راستای مطلوب شدن وضعیت باشد.

سعادتی در پاسخ به مسعود رضایی خبرنگار پانا مبنی بر عملکرد دولت در حوزه اشتغال و شرکت های دانش بنیان گفت در شهرستان میانه در زمینه اشتغال و بیکاری براساس وضعیت شرکت ها نوسان وجود دارد ولی با توجه به اخذ مجوزهای فاز ۴ فولاد تا ۹ ماه آینده دو استخدام در فولاد اتفاق خواهد افتاد تا زمینه اشتغال جوانان فراهم شود‌ و در حال اقدامات یک پروژه سرمایه گذاری بزرگ هستیم که به زودی بعد از انجام مراحل اولیه جزئیات را به اطلاع مردم شریف خواهیم رساند.

وی با اشاره به تخصیص کمک بلاعوض به کانون های قرآنی در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد نزدیک ۵۰ میلیارد تومان از پروژه های شهرستان تا امروز با برنامه ریزی و پیگیری اخذ اعتبارات انجام شده و تعدادی در حال اتمام است.

معاون استاندار در پاسخ به سوال سهند غفاری خبرنگار پانا مبنی بر استعفای شهردار و چگونگی ادامه روند پروژه های عمرانی شهر گفت با توجه به اشراف سرپرست جدید شهرداری به پروژه های شهر امیدواریم خللی در فرایند پروژه ها پیش نیاید و با کمک فرمانداری شاهد پیشرفت امور عمرانی شهر باشیم.

در ادامه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان از جمله خبرنگاران پانا توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه و معاون سیاسی،امنیتی فرمانداری تجلیل به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار