رئیس شورای شهر میانه در نشستی با اصحاب رسانه:

قدردان و پاسخگوی انتقادهای سازنده هستیم

حمایت از رسانه‌ها اولویت شورا و شهرداری باشد

میانه (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری میانه در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کد مطلب: ۱۲۹۹۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
قدردان و پاسخگوی انتقادهای سازنده هستیم

مهدی امینی، رئیس شورای اسلامی شهر میانه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میانه ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع) و گرامیداشت روز خبرنگار گفت: از انتقادهای خبرنگاران قدردانی می‌کنیم و پاسخگو و پیگیر انتقادهای سازنده در راستای توسعه و آبادانی شهر هستیم.

وی از عدم انجام وظیفه فولاد در پرداخت عوارض آلایندگی انتقاد کرد و افزود: یکی از رسالت های فولاد باید مشارکت در آبادانی شهر با پرداخت عوارض آلایندگی باشد که متاسفانه با وجود پیگیری های مسئولان، شاهد استفاده این شرکت از زیرساخت های شهرستان و عدم هزینه در جهت آبادانی شهر هستیم و باید تحقق این امر به عنوان مطالبه عمومی تبدیل شود.

مهدی امینی با تاکید بر حمایت شورا و شهرداری از رسانه ها به عنوان یکی از مطالبات به حق اصحاب رسانه گفت: ناحیه بندی شهرداری میانه بدون تحمیل بار مالی و بدون تغییر در چارت سازمانی و تخصیص منابع توجیهی برای شهر ندارد.

رئیس شورای شهر در خصوص استعفای غیرمنتظره شهردار میانه گفت: میرزایی به عنوان شهردار پاکدست و متخصص با کارنامه قابل قبول مشتاق ادامه فعالیت بود، اما مشکلات خانوادگی مانع آن شد.

سرپرست شهرداری میانه با گرامیداشت روز خبرنگار انتقادها از مجموعه شهرداری را از روی دغدغه و بااهمیت دانست و گفت: در سال‌های اخیر شاهد اتفاقات خوبی در فضای شهری بودیم که باید از شهردار سابق قدردانی کرد.

وی تملک مسیر کمربندی را از مشکلات توقف این پروژه عنوان کرد و گفت: تملک بیش از ۹۰ درصد مسیر تا تقاطع شهدا (راه آهن) صورت گرفته است و در موضوع آزادسازی فضای اطراف امامزاده اسماعیل(ع) منتظر طرح نهایی هستیم و بعد از ابلاغ اجرایی خواهد شد.

تجلیل از خبرنگاران پایان بخش نشستی با خبرنگاران شهرستان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار