با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

طبقه دوم درمانگاه فرهنگیان گچساران افتتاح شد

عزت‌خواه : تمام تلاش در آموزش و پرورش بسترسازی و ایجاد شرایطی مناسب با شأن و منزلت فرهنگیان است

گچساران (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد طبقه دوم درمانگاه فرهنگیان گچساران افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
طبقه دوم درمانگاه فرهنگیان  گچساران افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران،طبقه دوم درمانگاه فرهنگیان با حضور حضور حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان،عظیم صالح نژاد مشاور مدیر کل،سید جلال رحیمی معاون آموزش ابتدایی،عبدالرحمن چمن آرا مسئول مدارس سمپاد آموزش و پرورش ،انوشیروان قیطاسی سرپرست و جمعی از معاونین و کارشناسان آموزش پرورش شهرستان گچساران و فرهنگیان در درمانگاه فرهنگیان افتتاح شد.

در این مراسم رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت:با تلاش های بی وقفه ی جهانبخش جمال مقدم مدیر عامل درمانگاه فرهنگیان برای آغاز به کار طبقه دوم این درمانگاه و حضور دکتر سهراب صیدی متخصص داخلی،دکتر علی اکبر صابری نژاد متخصص قلب و عروق و بخش تغذیه قریب به ۳۵۰ میلیون تومان جهت زیبا سازی و آماده سازی هزینه شد.همچنین دکتر هادی اسماعیلی یه مجموعه ی دندان‌پزشکی این درمانگاه نیز افزوده شد.
انوشیروان قیطاسی افزود:ما دستگاه های دیگری نظیر الکتروکاردیوگرافی و...جهت تکمیل این درمانگاه نیاز داریم و امید است به زودی با هدف خدمت رسانی به فرهنگیان اضافه گردد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد نیز ابراز امیدواری امیدواری کرد که به زودی فرهنگیان این شهرستان از لحاظ خدمات پزشکی بی نیاز از مراجعه به درمانگاه ها و مطب های دیگر باشند.
حسنعلی عزت خواه افزود:تمام تلاش ما در آموزش و پرورش بسترسازی و ایجاد شرایطی مناسب با شأن و منزلت فرهنگیان است و خیرین می توانند در این مسیر کمک قابل توجهی به آموزش و پرورش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار