افتتاح درمانگاه فرهنگیان شهرستان گرمی

اردبیل (پانا) - در آیینی درمانگاه شبانه‌روزی فرهنگیان گرمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح درمانگاه فرهنگیان شهرستان گرمی

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل ضمن قدردانی از زحمات کلیه عزیزان تلاشگر در راه اندازی و تجهیز درمانگاه فرهنگیان و تقدیر و تشکر از اهتمام و حمایت های نماینده شهرستان گرمی و انگوت از جامعه فرهنگیان، از نماینده شهرستان خواست به جهت تکریم معلمان نسبت به استخدام فرزندان فرهنگیان و همچنین تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل بخش رادیوگرافی و سونوگرافی درمانگاه فرهنگیان توجه ویژه ای بعمل آید.

وی در ادامه از اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار علی الحساب به درمانگاه فرهنگیان گرمی خبر داد و افزود: این مبلغ بزودی به حساب آموزش و پرورش شهرستان گرمی واریز تا برای هزینه‌ کرد بخشی از نیازهای این درمانگاه استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان سخنان خود به بحث آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش در خط مقدم این جبهه قرار گرفته و همکاران تلاشگر در آموزش و پرورش با توان و همت بیشتر تلاش می‌ کنند تا آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش دهند.

در ابتدای این مراسم ارسلان غیور، مدیر آموزش و پرورش گرمی نیز اطلاعات جامع و کاملی را از وضعیت فیزیکی و عملیات اجرایی و همچنین مسائل و مشکلات و نواقصات درمانگاه فرهنگیان ارائه و از مسئولین خواست آموزش و پرورش را در راستای خدمت بیشتر به جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار