مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه دو ساری :

رسالت درمانگاه فرهنگیان ایجاد آرامش روانی برای فرهنگیان است

ساری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری در آیین تودیع و معارفه رئیس درمانگاه فرهنگیان ساری ، رسالت این مجموعه را ایجاد آرامش و تکریم فرهنگیان مراجعه کننده به این درمانگاه دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۷۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
رسالت درمانگاه فرهنگیان  ایجاد آرامش روانی برای فرهنگیان  است

به گزارش پانا، طی مراسمی با حضور «زین العابدین نوکنده» مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه دو ساری، «مهدی اسماعیلی» کارشناس مسئول حراست به همراه کارشناسان این ناحیه و پرسنل درمانگاه فرهنگیان ساری، «فرهاد بابایی» به عنوان رئیس درمانگاه فرهنگیان ساری منصوب شد.

«زین العابدین نوکنده» در این مراسم ضمن تشکر از خدمات کارکنان و پزشکان درمانگاه فرهنگیان، تاکید نمود: رسالت آموزش و پرورش در این برهه تکریم، آگاه سازی و ایجاد آرامش روانی مراجع کنندگان درمانگاه فرهنگیان به ویژه عزیزانی که به سن بازنشستگی نائل شدن است؛ که باید سرمشق رفتاری همه کارکنان باشد.

وی با تاکید بر افزایش روز به روز کیفیت خدمات ارائه شده با بالاترین سطح برای فرهنگیان اظهار کرد: امکانات و سطح خدمات ارائه شده در درمانگاه فرهنگیان باید توسعه پیدا کند، در کنار افزایش سطح خدمات، کادر درمان به کار گرفته شده در این مجموعه از پزشکان متخصص و فوق تخصص در سطح استانی و منطقه‌ای باشد.

«نوکنده» ادامه داد : امیدواریم با کیفیت بخشی و خدمات رسانی به جامعه هدف و توسعه بخشی امکانات درمانگاه فرهنگیان علی رغم چالش های موجود در جهت تغییر این مجموعه به یک بیمارستان مجهز برای کلیه ارکان تعلیم و تربیت قدم برداریم تا سبب رضایت مندی در فرهنگیان عزیز شود.

وی در خصوص نگاه ویژه به کادر درمان و پزشکان درمانگاه فرهنگیان گفت: خوشحالیم در درمانگاه فرهنگیان پزشکان و کادر درمانی حضور دارند که از خود گذشتگی، مهر، محبت و ایثار برگرفته از مکتب توحیدی در وجودشان موج می زند؛ چرا که با خدا معامله کرده اید و اقدامات خود را به عنوان باقیات صالحات و صدقه جاریه محسوب می کنید.

«فرهاد بابایی» در آیین معارفه خود ضمن تشکر از «دکتر ابراهیمی» رئیس اسبق درمانگاه فرهنگیان گفت: هدف بنده در نگاه اول کمک به اعتلای فرهنگیان و توسعه خدمات رسانی به این قشر زحمت کش است که این هدف نیازمند همدلی و همسویی تمام ارکان اداری آموزش و پرورش و پرسنل خدوم درمانگاه فرهنگیان است.

وی با بیان اینکه فرهنگیان عزیز همواره دغدغه سلامت خود را دارند، افزود : با توجه به فعالیت بنده در مدارس و آشنایی با دغدغه های فرهنگیان که در راس آن حوزه سلامت مطرح است، همواره فرهنگیان عزیز به دنبال خدمات پزشکی متناسب با شان و جایگاه خود هستند.

«بابایی» ادامه داد : گاها در موارد گوناگون شاهد هستیم فرهنگیان برای مراجعه به مطب پزشک باید مدتی طولانی چندین ماهه در انتظار نوبت باشند، به همین جهت ما باید با تعامل و بهره گیری از پزشکان مجرب، در جهت رفع این مشکل فرهنگیان قدم برداریم تا خدمت رسانی به این قشر مقدس در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه دو ساری در پایان با تقدیم ابلاغ «فرهاد بابایی» به عنوان رئیس درمانگاه فرهنگیان ساری برای وی آرزوی توفیق و سربلندی در مسئولیت جدید کرد؛ همچنین با اهدا لوح و هدیه ایی از «دکتر ابراهیمی» رئیس اسبق درمانگاه فرهنگیان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

خبرنگار محمد مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار