مدیر آموزش و پرورش منطقه ١۴:

توجه به فضاهای رفاهی همکاران، جزو اولویت‌های آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ عنوان کرد با تلاش‌های شبانه‌روزی و مدیریت کارآمد و کمک خیرین پس از سالها انتظار، با افتتاح و راه‌اندازی بخش رادیولوژی درمانگاه فرهنگیان منطقه ۱۴، امروز تمامی بخش‌های درمانگاه تکمیل می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۱۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
توجه به فضاهای رفاهی همکاران، جزو اولویت‌های آموزش و پرورش است

سعید جهانشاهی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ در مراسم افتتاحیه بخش رادیولوژی درمانگاه فرهنگیان منطقه ۱۴، با تقدیر از زحمات معاونت پشتیانی منطقه، خیرین و مسئول خیرین اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴ در خصوص راه اندازی درمانگاه فرهنگیان بیان کرد: با عنایت به تدوین نظام نامه رفاهی فرهنگیان، توجه به فضاهای رفاهی همکاران جزو اولویت های کاری آموزش و پرورش است.

جهانشاهی ادامه داد: بخش رادیولوژی و سونوگرافی درمانگاه فرهنگیان به بهترین امکانات مورد نیاز تجهیز شده است.

وی افزود: دستگاه سونوگرافی این بخش از به روز ترین دستگاه‌ های ایران است و تمامی سونوگرافی های پیشرفته توسط این دستگاه قابل انجام است.

وی در پایان گفت: با افتتاح این بخش، تمامی قسمت های درمانگاه فرهنگیان منطقه ۱۴ در حوزه های آزمایشگاه، فیزیوتراپی، کار درمانی، دندانپزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی، تجهیز و بخش‌های پزشکی و پیراپزشکی، اعصاب و روان، تغذیه و رژیم درمانی، شنوایی سنجی و بینایی سنجی، فعال و از پزشکان و متخصصان حاذق بهره می‌برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار