بازدید مدیر آموزش و پرورش کلات از مدارس سیل‌زده شهرستان

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات به همراه معاونت توسعه و پشتیبانی و جمعی از همکاران اداری این مدیریت از مدارس سیل‌زده سطح شهر و روستای حمام قلعه بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر آموزش و پرورش کلات از مدارس سیل‌زده شهرستان

رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات از ورود سیلاب به درون مدارس؛دبیرستان شبانه روزی امام خمینی (ره)-دبیرستان شبانه روزی دخترانه کوثر شهر کلات و آموزشگاه صلاحی روستای حمام قلعه خبر داد و بیان کرد: سیل عظیم و کم سابقه عصر روز گذشته خسارتی به تاسیسات زیربنایی و فضای فیزیکی مدارس مذکور وارد نکرده است،فقط در آموزشگاه شبانه روزی کوثر برخی از تجهیزات موجود آسیب دیده اند.

پروانه در ادامه افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و ایجاد سیلاب،اطلاع رسانی های لازم به مدارس شهرستان صورت گرفته و مدارسی که سیل به درون محوطه آن وارد شده در مجاورت رودخانه اصلی قرار دارند.

وی همچنین در خصوص ساختمان سرایداری آموزشگاه شبانه روزی کوثر که گل و لای به درون آن نفوذ کرده گفت: اقدامات لازم جهت لایروبی محوطه مدارس و ساختمان سرایداری مذکور در حال انجام است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد و با توجه به اینکه بارندگی ها همچنان ادامه دارد، همه‌ مدیران مدارس در حالت آماده باش کامل قرار دارند و در روستاهای ژرف،ایدلیک و چرم نیز بروز سیلاب را داشته ایم و بروز هرگونه خسارات احتمالی به مدارس این روستاها در حال بررسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار