وزیر آموزش و پرورش :

۸۰ درصد کتب درسی سال تحصیلی آینده به چاپ رسیده است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت برای تکرار نشدن مشکل کمبود کتب درسی در سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته و تاکنون ۸۰ درصد از کتب درسی سال آینده به چاپ رسیده است.

کد مطلب: ۱۲۹۹۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
۸۰ درصد کتب درسی سال تحصیلی آینده به چاپ رسیده است

یوسف نوری در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه اصلاح شیوه توزیع کتب درسی اظهار داشت: در این زمینه با توجه به اینکه سال گذشته نحوه توزیع کتب درسی با مشکل مواجه بود، اقداماتی صورت گرفت و در حال حاضر 80 درصد کتب درسی به چاپ رسیده است و توزیع آن به زودی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: آمار جابه‌جایی دانش آموزان نیز در حال دریافت است تا نسبت به توزیع کتب برای این دانش‌آموزان به صورت دقیق اقدام شود.

نوری درباره ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش گفت: در این زمینه جلسات مختلف در استان‌ها برگزار شده و اگر در مناطقی از کشور با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم به دلیل جابه‌جایی‌ها و مهاجرت‌های درون و حتی برون کشوری است؛ البته در این زمینه گزارشی به کمیسیون آموزش مجلس ارائه شد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در زمینه کمبود فضای آموزشی نیز به جز مناطقی که سیل اخیر تخریب‌هایی از خود برجای گذاشته است، در سایر مناطق مشکل خاصی وجود ندارد. لذا مناطق سیل‌زده نیازمند رسیدگی فوری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار