مدیر سازمان دانش‌آموزی در استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با پانا:

سازمان دانش‌آموزی بازوی قدرتمند آموزش و پرورش برای تحقق اهداف تربیتی است

خبرگزاری پانا پرمخاطب‌ترین رسانه برای مجموعه آموزش و پرورش است که فعالیت‌های این وزارتخانه و سازمان دانش‌آموزی را به طور گسترده به اقشار جامعه معرفی می‌کند

تهران (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی در استان آذربایجان غربی، تشکیل قرارگاه عدالت تربیتی را گام مهم و بلند وزارت آموزش و پرورش برای رفع برخی نابرابری‌ها و تبعیض‌های چندین ساله در اقصی نقاط کشور دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۷۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی بازوی قدرتمند آموزش و پرورش برای تحقق اهداف تربیتی است

حسین عباس‌زاده در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی ایده و فعالیت ارزشمندی برای رفع برخی تبعیض‌ها و نابرابری‌ها در نظام آموزشی و تربیتی کشور به شمار می‌آید و حتما سازمان دانش‌آموزی بازوی مهمی برای مجموعه آموزش و پرورش در تحقق اهداف متعالی این قرارگاه است.

وی افزود: رفع تبعیض‌های تربیتی و آموزشی یک آرزوی قدیمی و چندین ساله محسوب می‌شود و خوشحالیم که وزارت آموزش و پرورش برای این مساله مهم پیش‌قدم شده است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی در استان آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت‌های سازمان دانش‌آموزی برای تحقق عدالت تربیتی، گفت: اجرای برنامه‌های تربیتی و دوره‌های آموزشی و مهارتی برای دانش‌آموزان سراسر کشور، تخصص سازمان دانش‌آموزی است و این سازمان به خاطر تشکیلات منسجم و گسترده در اقصی نقاط ایران اسلامی، توان ایجاد زنجیره قدرتمند و شبکه‌ وسیع برای ارائه آموزش‌ها و مهارت‌های شغلی، اجتماعی و فرهنگی را در خود دارد.

عباس‌زاده ادامه داد: خبرگزاری پانا با 60 هزار دانش‌آموز خبرنگار، جلوه‌ای از توانمندی تشکیلاتی و حرفه‌ای سازمان دانش‌آموزی است و حضور این تعداد دانش‌آموز خبرنگار از سراسر کشور در این رسانه، نشان از قدرت و توان تاثیرگذاری سازمان دارد. البته پانا به خوبی توانسته است برنامه‌ها، اقدامات و اهداف وزارت آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی را به طور گسترده به اقشار مختلف جامعه بویژه دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌های این عزیزان معرفی کند و امیدواریم حمایت‌های کافی از این خبرگزاری که پرمخاب‌ترین رسانه برای مجموعه آموزش و پرورش است، انجام شود.

وی درباره نشست‌های مدیران استانی سازمان دانش‌آموزی اظهار داشت: نشست‌های مدیران استانی چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری در مشهد مقدس و تهران، تاثیر بسزایی در بیان آزادانه دغدغه‌ها و نیز استفاده از تجربیات استان‌های موفق در زمینه‌های مختلف دارد. علاوه بر این، حضور در جمع مدیران سازمانی و روحیه‌بخشی و امیدآفرینی از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و قائم مقام سازمان دانش‌آموزی قطعا برای پیشبرد امور مثمر ثمر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار