مراسم تشیع پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس، در اداره آموزش و پرورش منطقه ۵ برگزار می شود؛

حضور شهدای گمنام، مایه برکت و یادآور فرهنگ ایثار و جهاد است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۵، حضور شهدای گمنام را مایه برکت و یادآور فرهنگ ایثار و جهاد دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۷۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور شهدای گمنام، مایه برکت و یادآور فرهنگ ایثار و جهاد است

جواد شعبانی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 5، گفت: دانش آموزان و فرهنگیان منطقه 5، در جوار ارواح پاک و مقدس شهدا، بیشتر از گذشته از آثار معنوی آنها بهره مند شوند و همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند شهیدان گمنام، گمنام در میان خاکیان و معروف در عرصه افلاکیان اند. چرا که امنیت و آرامش امروز ما مرهون برکت خون شهداست و همه ما در مقابل شهدا مسئولیتی بزرگ داریم.

شعبانی در ادامه افزود: شاید بتوان گفت تنها راه ادای دین به این خون های پاک، رساندن ایران اسلامی به اوج قله های سربلندی و عزت در تمام جهان و تحت لوای پرچم خون رنگ امام حسین علیه السلام است. همانطور که آرزوی همه این عزیزان بوده است. با این نگاه محضر شهدای انقلاب اسلامی، به ویژه شهدای گمنام، کلاس پیروی از حق و حقانیت و کلاس مبارزه با ظلم مستکبران جهانیست که به‌ صورت دائم در حال برگزاری است. پس حضور شهدای گمنام، مایه برکت و یادآور فرهنگ ایثار و جهاد است.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق ملت عزیز ایران در نیل به این هدف مقدس، از همه دانش آموزان و فرهنگیان منطقه 5 دعوت کرد تا در این مراسم روحانی حضور بهم رسانند.

گفتنی است مراسم تشیع پیکر پاک این دو شهید گمنام، روز پنج شنبه 13 مرداد، مصادف با 6 محرم؛ روز نوجوانان عاشورایی و سالروز گرامیداشت مقام حضرت قاسم ابن الحسن علیهما السلام است. این تشیع، ساعت 9 صبح از صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی مقابل مسجد علی بن ابیطالب (ع) به سمت اداره آموزش و پرورش منطقه 5 انجام می شود و تدفین در حیاط این اداره انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار