پسر طلایی زیست ایران از عوامل موفقیت جهانی تیم المپیاد می‌گوید

تهران (پانا) - پسر طلایی زیست ایران، تجهیزات آزمایشگاهی باشگاه دانش‌پژوهان جوان را از عوامل تاثیرگذار در کسب موفقیت تیم المپیاد زیست کشور عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پسر طلایی زیست ایران از عوامل موفقیت جهانی تیم المپیاد می‌گوید

محمدامین کیانی دارنده مدال طلای مسابقات جهانی زیست شناسی 2022 در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: امسال سی‌و‌سومین دوره المپیاد بین‌المللی زیست‌شناسی در کشور ارمنستان برگزار شد که این دوره از مسابقات از کیفیت قابل قبولی برخوردار بود. در این دوره، تیم ملی کشورمان که با بیش از 65 کشور به صورت حضوری رقابت می‌کرد موفق به کسب مقام اول شد.

وی اضافه کرد: نکته حائز اهمیت این دوره از مسابقات به بخش بیوانفورماتیک اختصاص دارد و این بخش چند دوره‌ای است که به این مسابقات اضافه شده که بخش جذابی است و تیم 4 نفره ما در این زمینه بسیار خوش درخشید.

دارنده مدال طلای جهانی تاکید کرد: مهمترین عامل موفقیت ما در این دوره از مسابقات، لطف خدا، تلاش حداکثری، زحمات پدر و مادر و حمایت‌های مسئولان و مربیان‌مان بود.

کیانی اظهار داشت: ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان امر باید اذعان کنم که تجهیزات میکروسکوپی و آزمایشگاهی که در باشگاه دانش‌پژوهان جوان در اختیارمان قرار داده بودند از عوامل مهم کسب رتبه نخست در سی‌و‌سومین دوره المپیاد بین‌المللی زیست‌شناسی محسوب می‌شود.

وی تداوم حمایت‌های اینچنینی و حتی تقویت و ارتقای آن را در حصول موفقیت‌های بیشتر در مسابقات و المپیادهای آتی موثر دانست و گفت: اگر نوجوانان و دانش‌آموزان ما به تجهیزات روز، امکانات تخصصی و فرصت‌های دانشی و علمی دسترسی داشته باشند، می‌توان به کسب رتبه‌های برتر در اکثر رشته‌ها و زمینه‌ها امیدوار بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار